Witam
Mam taki problem, że raz na jakiś czas jak auto jest mocno obciążone na np na 4 biegu
(czyli są niskie obroty, a ja mu daję gaz do dechy) to dzieje się tak jak działo się to w silnikach
TDI kiedy zapiekała się kierownica turbiny i auto wchodziło w tryb awaryjny.
Po zjechaniu do domu zaczytałem błędy :
4D7F
4E0E
SILNIK n47, auto e60 2007 rok. Auto po CHIPIE na 199KM
Na polskich forach nic nie ma ale znalazłem coś takiego co idealnie opisuje mój problem:
http://forum.bmw5.co.uk/topic/60879-bmw-520d-lci-177-limp-mode/Drugiego błędu nie znalazłem w necie
Pytanie czy dobrze rozumiem, że najlepiej wrócić do serii, zrobić update softu do najnowszego a potem wrócić do CHIPA?
ps,
Przepływka u mnie zaniża wyniki o jakieś 200-300 jednostek - może to być winą ?
z góry dzięki za odpowiedź.