Czaruś napisał(a):
Witam mam taki problem z BMW E46 325CI z 2001r to znaczy jade normalnie i w pewnym momencie mam spadek mocy który prowadzi do zejścia silnika do około 800obrotów i kilku sekundach gaśnie po próbie odplenia odpala znowu 800obrotów jak dam gazu wejdzie do 1tyś i gaśnie na pulpicie nic się nie swieci zasięg na komputrze to 150km i jest 1,4 baku żadnych rezerw nooooo i jak doleje do baku z 2 litry benzyny silnik odpala iii auto chodzi
dobrze nie wiem co jest tooo niby dopiero się dwa razy mi zdarzyło ale się zadrzyło i mnie to martwi więc wyciągam do was ręce o pomoc co to może być ??? Dodam jeszcze że tankuje SHELL V-POWER 100 oktanów może to nie dobra wacha dla tego silnika ??? Czekam na wasze opinie za które będe bardzo wdzięczny
używamy kulturalnego języka. Czarny_simr
popatrz do instrukcji obsługi i zobacz jakie paliwo powinieneś lać... coś mi się wydaje że masz tam 95 lub 98 więc 100oct to za dużo ! silnik takich parametrów paliwa nie wykożysta , podejrzewam że najlepiej bedzie pracował na tym paliwie co pisze 95 lub 98 co do tego że niby nasze Polskie paliwo nie trzyma tych oct to spokoroko każde auto teraz ma czujniki spalania stukowego które automatycznie sterują zapłonem więc wlanie nawet paliwa poniżej zalecanej liczby oct nic mu nie zrobi... jest na to tolerancja.
a co do rozwiąania problemu to sprawdź odpowietrzenie korka wlewu paliwa .. czy jak odkrecasz korek to jest taki syk jakby w zbiorniku było podciśnienie ??
czy w tym modelu bak jest dzielony i występują 2 pompy paliwa , gfdzie jedna właśnie działa przy rezerwie ?? gdzies słyszałem o takim przypadku że jedna pompa była padnieta i auto na rezerwi gasło mimo że było jeszcze paliwo .... może coś z tych rzeczy..