Pół roku temu przy przebiegu okolo 160kkm ograniczyłem programowo zawór EGR w DIS-ie ustawiłem go na 40mg/stroke. Blad EGR wyskoczył mi przy przebiegu 168 510km, drugi raz przy 170 870km
Czy ten problem z wyskakującym błędem przy DDE5.0 auto z 2002.10.25 EU3 jest związany z ograniczeniem EGR programowo i co jakiś czas będzie wyskakiwać? Czy powodem może być nieszczelność wężyka z EGR (był w kiepskim stanie) lub przetwornika podciśnienia EGR - 11747796634 OE ? Drugi błąd był błedem ładowania alternatora, alternator wymieniłem na nowy VALEO. Dostep sredni, ale odrazu wymienilem rolki, napinacze, kolo pasowe, paski, termostat i pompe wody
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Auto jezdzi bardzo dobrze, nic się nie dzieje, poza błedem. Co to może być?


przepływka widzi dużo tlenu

ładowanie już OK


a tak wygladaja korekty dla silnika o temp 45oC, stosuje shell VSX 2t advantage w proporcji 1:200, oceńcie, dodam że auto nie przejechalo za duzo tras, ale korekty rok temu byly gorsze; dodatek leje dopiero dwa ostatnie tankowania (drugi bak wyjeżdzam)
