Cytuj:
Przekładka E63
Temat chyba nie znany , ale dość problemowy
Ja akurat miałem silnik 4,4 litra V8 (330 kucy)
na początek
ściana jak w BMW symetryczna oprócz mocowania kolumny i przelotek kabli
do kompa i analogicznie z drugiej strony do swiateł itd.
KOMORA SILNIKA
silnik chcąc nie chcąc musimy wyciągnąć ze względu na :::
rozrusznik idzie na drugą stronę ( europejski), bagnet od poziomu oleju tez musimy zamienić
do tego kolektory wydechowe są inne , muszą być europejskie
instalacja silnika może zostac angielska , ze 20-a kabli do przedłużenia
ale musimy mieć korytka na silnik bo są inne , przewody od VALVETRONICA możemy
zostawić , ale pamiętajac o przepinowaniu we wtyczce do kompa ,albo od razu
przepinować we wtyczkach do głowic silnika
środek auta
musimy bezpieczniki komfort,moduł swiateł,kolumna te zeczy musimy przenieś na drugą stronę
UWAGA na światłowody
jeden swiatłowód bedzie za krótki od strony lewego progu , ja wykorzystałem jeden z
przekladki z drzwi pasazera( łatwo mozna go złączyc jeden z drugim,koncówki damska i meska )
jedyny mankament to ze przód auta jest aluminiowy
musimy sie zaopatrzyc w stalowe nity żeby wszystko zrobić jak w fabryce( mniej wiecej)
KOdowanie auta to juz inna historia( wyświetlanie drzwi)
jezeli mamy fotel z pamiecią to musimy mieć fotel lewy ( choć występują dwa rodzaje
sterowników ) te które sa z przyciskami i sam sterownik osobno , w tym drugim,
wypadku nie bedzie problemów z przerobieniem foteli
jesli chodzi o czesci to jak to w BMW wszystko to samo co w innych modelach
(oczywiscie nagrzewnica zostaje )
apropo instalacji nie jest ciekawie
pare fotek
http://angliki.info/threads/bmw-e63.5843/masz tam tak samo, temat z polecanymi zakładami robiącymi przekładki, wystarczy podzwonić i zorientować się w kosztach
z tego co piszą wiele cześci pasuje od e60 wiec to na plus