BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 20:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Wyciek oleju z pod obudowy filtra oleju
PostNapisane: 13 lutego 2009, 13:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Jak w temacie, bylem dzisiaj na wymianie oleju...razem z tym chcialem wymienic uszczelke pod miska olejowa, ale majstry odradzili mi bo w 90% przypadkow wyciek nie bedzie spod miski olejowej...posluchalem sie. Oczyscili mi caly silnik, zeby zobaczyc skad cieknie...no i okazalo sie ze olej leci spod uszczelki obudowy filtra oleju...podobo bardzo czesta przypadlosc w M50 i wlasnie M52...i teraz tak, ciezko sie samemu do tego dobrac???Uszczelka to koszt 15 zlotych!!!Za wymiane krzykneli mi 170 zlotych...tak wiec hmmm, nie wiem czy nie za duzo...
I tutaj moje pytanie, dam rade sam to wymienic??Nooo hmm, z pomoca kumpla...i czy trzeba miec do tego kanal...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 13:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Kisiel24, skontaktuj się z KubaCK, on miał ten problem w E39 520i, z tego co wiem to musiał wymienić całą podstawę filtra od M50, bo czegoś tam nie szło zrobić

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 13:45 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
widze ze same klopoty masz po tym nowym zakupie....zobacz tu chyba dasz rade sam... http://bmwfans.info/original/
Obrazek

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 13:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Dzieki Rafale, zapytam sie...sluchaj Zbigniew, to nie to ze same problemy, poprostu po zimie zaczynaja rozne kurde cuda wychodzic :( A auto tez nie jest nowe, wiadomo ze teraz te uszczelki beda sie sypac, niestety :( Ale mam nadzieje, ze jak ten wyciek wyeliminuje to juz bedzie spokoj z uciekajaca oliwa ;)
Dziekuje Panowie :) Jakby jeszcze jakies sugestie to prosze o wskazowki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 18:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego jakieś 2 miesiące temu wymieniałem uszczelkę w M50, sprawa prosta:
1 sprawa pompa wspomagania, odkręcasz tylko z obudowy filtra 3 śruby i zostawiasz ją na wężach,niech sobie wisi. Potrzebny kanał od razu mówię. Pasek masz poluzowany wtedy jak zdejmiesz pompę. No wiadome następny alternator odkręcasz. Przed jeszcze z niego kostkę z przewodem i zdejmij sobie plastik do chłodzenia alternatora. Tyle,następnie odkręcasz samą obudowę,jak będziesz ją miał na wierzchu,przeczyść papierem wszystko i zobacz czy nie zostały kawałki uszczelki. Zakładasz uszczelkę,ona jest gumowa więc możesz delikatnie przesmarować silikonem. Mocujesz i wsio.
Pozdrawiam. A zapomniałbym jak bedziesz miał na wierzchu obudowę sprawdź sobie napinacz i rolkę,ja zauważyłem ,że miałem wychodzone łożysko i zmieniłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2009, 20:15 
siema...czy mogli byście mi powiedzieć jak zlikfidować wyciek z pod obudowy filtra oleju w e46,320d,136km z 1999r od czego zacząć? co odkręcać?i co tam wymienić????


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wyciek oleju z pod obudowy filtra oleju
PostNapisane: 1 stycznia 2013, 11:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Moje BMW: 520i
Kod silnika: M54B22
Nie chcialem tworzyc nowego tematu, wiec fotki umieszczam tu..

Czy dobrze mysle, ze to uszczelka michy oleju??

Przod

Obrazek

Obrazek

Lewa strona

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Prawa strona z gory widac jeszcze jeden wyciek, cy to uszczelka podstawy filtra???
Obrazek

Prawa strona z dolu
Obrazek



Czy moze jest to cos wogole innego??

Za wszelkie rady dziekuje

PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL