Wiązkę silnika zostaw swoją.
Sterownik silnika też, nie będzie problemu z immo. Jedynie soft zmienić na ten z 3.0 i będzie to hulać
W razie co, to z Mysłowic daleko nie masz do Raciborza, to zmianę softu mogę Ci wykonać
mauser napisał(a):
- dolot - przepływka ta sama, ale obudowa filtra powietrza + rury do przepływki w E39 ( 2,5 i 3.0) z tego co pamiętam są inne niż w E46
Z tego co kojarzę to przepływka jest inna w M54B30. Jest większa, jak cały dolot(tak samo przepustnica ma większą średnicę).
Więc to, razem z puszką dolotu musisz zmienić na to z 3.0
mauser napisał(a):
- wydech - o ile dobrze wiem wg katalogu nie pasuje, ale średnice są te same i oczywiście na silnik pasuje
Jesteś pewny, że średnice są te same? Z tego co pamiętam to 3.0 miało wyraźne różnice od pozostałych silników. My z kumplami robiliśmy swap z M54B22 na B30. Wydech oczywiście fizycznie pasował do głowic, ale średnica była mniejsza w B22