Witam,
Sprawa jest dość dziwna, opisze jak najwięcej szczegółów, może to coś pomoże, gdyż ja nie wiem co o tym myśleć
jakiś tydzień temu podłączyłem auto pod komputer w celu sprawdzenia błędów żarówek i przeleciałem wszystkie modułu w tym sprawdzając wtryski, wszystko w normie czyli jak zawsze u mnie
od 0.3 do 0.6 w zależność od wtrysku, silnik cieply, 90stopni itp nie było nic niepokojącego
dzisiaj podłączyłem auto pod kompa z myślą wykonania live data, zakładka wtryski i zdziwienie, wtrysk na cyl1 korekcje -2, na 3cyl +1.8 - silnik miał około 10stopni (w garażu) czyli po nocy.
mysle sobie coś tutaj nie gra, wcześniej na zimnym silniku miałem korekcje 0.8 max i to nie zawsze, ok trzeba jechać rozgrzać motor i zobaczyć co się dzieje, więc w droge, spokojnie do 90stopni, później kilka razy ostrzej w palnik kontrola korekcji i mała poprawa ale nadal korekcje są mega wysokie (nigdy takich nie miałem), zero błędów
- tankuje głównie na orlenie, na 2 stacjach, czasami na shellu, ostatni raz tankowałem 3tygodnie temu, dolałem 36litrów (do pełna) lepszego paliwa verva on, czyli pół baku było zwykłego orlenowskiego ON + te 36litrow vervy, co zastanawiające to po tym tankowaniu zrobiłem około 200-300km i podpinałem pod kompa z tymi żarówkiami i wtedy korekcje wtrysków były jak trzeba, dzisiaj na liczniku prawie 700km zrobionych
- auto jeżdżone głownie w trasie, sposób jazdy normalny, bez zamulania i bez nadmiernej napinki
- filtr paliwa zmieniany 30tys km temu (jesli to ma jakies znaczenie)
- pali normalnie od strzała, nie kopci, silnik nie trzęsie się, nie słysze cykania, lub innych dźwięków niepokojących ucho, gdyby nie inpa to bym nic nie podejrzewał
to są korekcje po zrobieniu 40km dzisiaj na testach live data, 20km w trasie, było trochę mocniejszych przyspieszeń
powrót pod dom i screen, jak widać spadło ale nadal są to korekcje których nigdy nie miałem u siebie

w baku jakieś 25litrów paliwa, dolać do pełna ? a może wlać coś do czysczenia wtrysów np. liquly moly diesel spulung , na te niecałe pół baku ?
Nagle 2 wtryski padły ? Dlaczego skoro wcześniej miały niskie korekcje, niekiedy nawet nie przekraczały 0.4....
Lipne paliwo ? To dlaczego gdy podpinałem tydzień temu jak miałem zrobione na tym paliwie około 200-300km korekcje były prawidłowe ?