Pacjent : BMW E46 2002r M57D30 184KM
Witam tak jak w temacie, borykałem się z problemem braku mocy w E46 330D 2002r.
Wtryskiwacz nr 3 miał korekcje w okolicach +9
W końcu kupiłem uzywane wtryskiwacze z bardzo ładnymi korektami ( od -0,4 do +0,2 )
Mimo wszystko oddałem je do regeneracji żeby mieć spokój. Zamontowałem u siebie w samochodzie miodzio!
Pojeździłem tak 2dni i znów MUŁ.
Podpinam auto pod kompa sprawdzam korekcje a na 3 wtryskiwaczu korekcje +8,3.. Mowie WTF...
Dobra, sprawdziłem jeszcze to tak, zamieniłem 2 wtryskiwacz z 3.
Odpalam auto, znów Malina...
Mija pare dni... Muł... Mówie pewnie ten wcześniejszy wtrysk zle zregenerowany...
Podpinam pod kompa, ZNÓW błąd 3Wtryskiwacza...
Korekcje znów +8.3
A na tym który zmienił swoje miejsce -0,1.
Zamiana wtryskiwaczy miejscami autko znów chodzi dobrze..
Zastanawia mnie co może dziać się z tym 3 wtryskiwaczem a własciwie moze elektryką?
Kompresja 37,6bar'a więc idealnie...
Dodam ze w aucie wymienione wszystko co ma zwiazek z paliwem.
Wszyskie przewody, elektrozawory, filtry, pompki, odma, paliwo dobrej jakości..
Cisnienie wstepne , na listwie i wszędzie książkowe...
Kable od wtrysku do kompa sprawdzone...
Nie wiem gdzie szukać przyczyny?
Wymieniać kompa i reszte czy co?
