BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 11:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Potrzebuje szybkiej pomocy, nie odpala 525d
PostNapisane: 12 stycznia 2015, 21:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 37
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E39 525d '03 tour
Kod silnika: M57N
Witajcie.
Proszę o pomoc w diagnozie, bo dziś odmówiła posłuszeństwa moja 525d.
Podczas jazdy (spokojnej) pojawił się komunikat Fuel Injection System, auto zgasło i nie daje się już uruchomić.
Paliwa w zbiorniku było mało, ale ok. 10 litrów, pomyślałem o pompie w zbiorniku i dolałem do połowy zbiornika, nic to nie pomogło i dalej jest ten sam komunikat. W wężykach paliwowych ( za filtrem paliwa) widać po przekręceniu stacyjki że raczej są puste, czasami jakaś bańka się pojawi.

Inpa pokazała to :
1. Gluehanlage
2. Electric Fan
3. Air conditioner power output
4. CAN-Bus
5. Bedienteil driving speed regulation
6. Raildruckmonitoring im start
7. Vorfoerderdruck-monitoring
8. Raildruck-Plausibilitaet

Trochę się tych błędów nazbierało i nie bardzo wiem co mogą oznaczać.

Co obstawiacie ? Pompa podprogowa ? W baku ? Czy jeszcze coś innego ?

Aha, dziś auto trochę dłużej kręciło zanim odpaliło (pierwszy raz się tak zdarzyło). I stało się to po przejechaniu ok. 8 km. Później już tylko hol został ....

_________________
Było e30 2.0i clima coupe '90, e39 528ia '98, e46 318D '02. Obecnie e39 525D '03 . Przyjdzie i czas na 7er :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Potrzebuje szybkiej pomocy, nie odpala 525d
PostNapisane: 13 stycznia 2015, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 37
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E39 525d '03 tour
Kod silnika: M57N
Odpowiem sobie i potomnym ze padła pompa w baku. Wykręciłem ja i miernik nie pokazuje żadnej oporności, nie buczy przy podłączeniu...
Progowa jest ok, ale jak pisałem wyżej w przewodach za filtrem paliwa jest powietrze .... Jak odpowietrzyc układ po wymianie pompy ?
I jeszcze jedno pytanie jaka pompę kupic ? Na allegro np nie widzę żadnej nowej do zbiornika.... Jutro podzwonie po sklepach, zobaczymy co powiedzą. Uzywke można kupic za 120 zl, ale boje się kupować ....

_________________
Było e30 2.0i clima coupe '90, e39 528ia '98, e46 318D '02. Obecnie e39 525D '03 . Przyjdzie i czas na 7er :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Potrzebuje szybkiej pomocy, nie odpala 525d
PostNapisane: 13 stycznia 2015, 22:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Czcigodny napisał(a):
Odpowiem sobie i potomnym ze padła pompa w baku. Wykręciłem ja i miernik nie pokazuje żadnej oporności, nie buczy przy podłączeniu...
Progowa jest ok, ale jak pisałem wyżej w przewodach za filtrem paliwa jest powietrze .... Jak odpowietrzyc układ po wymianie pompy ?

Nic tylko zapłon dwa razy włącz i wyłącz i tyle ja u siebie jak wymieniam filtr paliwa to tylko dwa razy zapłon i tyle pompa pod progowa załatwia sprawę :)

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Potrzebuje szybkiej pomocy, nie odpala 525d
PostNapisane: 14 stycznia 2015, 14:54 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 37
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E39 525d '03 tour
Kod silnika: M57N
Koledzy dziś zbaraniałem bo pomyślałem jeszcze żeby podłączyć tą pompkę bezpośrednio pod akumukator i o dziwo działa ..... Także teraz już nie wiem co jest przyczyną, że w baku nie działała .... Dziś jeszcze sprawdzę zasilanie na wtyczce.

_________________
Było e30 2.0i clima coupe '90, e39 528ia '98, e46 318D '02. Obecnie e39 525D '03 . Przyjdzie i czas na 7er :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Potrzebuje szybkiej pomocy, nie odpala 525d
PostNapisane: 14 stycznia 2015, 22:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 37
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E39 525d '03 tour
Kod silnika: M57N
Beemka naprawiona, wymieniłem pompę w baku i wszystko działa. Stara pompa widocznie się zawiesiła, a po wyjęciu z baku zadziałała... Dla pewności wymieniłem na nową.
Teraz pozostaje inny problem, mianowicie : Gluehanlage.

Obrazek


Czy ten błąd świadczy o uszkodzeniu sterownika ? Przekaźnika ? Którejś świecy ? Proszę o nakierowanie gdzie szukać przyczyny....
Dodam, że auto ładnie odpala rano, ale ma nierówną pracę dopóki się nie nagrzeje....

_________________
Było e30 2.0i clima coupe '90, e39 528ia '98, e46 318D '02. Obecnie e39 525D '03 . Przyjdzie i czas na 7er :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL