Witam mam pytanie odnoszace sie do tytulu mojego postu, pewnie troche dziwne ale kto pyta jest glupi tylko przez chwile a ten kto nie pyta troche dluzej:) Czy odma oraz uklad chlodzenia moga miec na siebie jaki kolwiek wplyw? Czy zapchana, niesprawna odma moze powodowac zapowietrzanie sie czy wiekrze cisnienie w ukladzie chlodzenia? Czy moze rowniez powodowac ciagle lecace cieple powietrze? wiem ze to sa czeste przypadlosci bmw e 46 ale moj elektrozawor jest sprawny, do tego z ukladem chlodzenia cos sie dzieje I na sile szuka sobie plyn drogi ujscia. ostatnio wymienilem przewod ktory nachodzi na ten kruciec z tylu za silnikiem po cieklo przez ten oring ktory sie znajduje w tej koncowce inne wycieki tez ogarniete teoretycznie nie powinno byc nieszczelnoci lecz dalej cos nie gra. ten wymieniony przewod idzie do elektrozaworu a jego ciensza koncowka do odmy. Trafilem na post dotyczacy innego samochodu ze przez zapchana odme wzroslo cisnienie w ukladzie chlodzenia ale do konca nikt nie potwierdzil ze to fakt a mogl byc to jedynie zbieg okolicznosci. dodam ze test na uszczelke pod glowica zrobiony pompa wymieniona thermostat rowniez ogolnie wszystko powinno byc sprawne a jedyne co powinno byc do wymiany to ta odma bo czasem delikatnie faluja obroty I spadaja przy ruszaniu do tego slychac upust powietrza przy wylaczaniu silnika. czy te wszystkie sprawy czyli cisnienie w ukladzie chlodzenia (wiem ze w bmw jest ono duze ale wydaje mi sie z w mojej jest zbyt wysokie do tego mam wrazenie ze nie da sie jej dobrze odpowietrzyc), odma oraz gorace powietrze ktoremu nie zapobiega sprawny elektrozawor (na nogi I szybe) moga miec cos wspolnego? pozdrawiam Kamil
|