BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 00:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 10:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 320
Witam.

Mam pewien problem ze swoim BMW E46 320i.
W układzie chłodzenia po nagrzaniu silnika pojawia się CO2 (zmierzone przyrządem),
do tego w układzie chłodzenia jest bardzo duże ciśnienie a węże są twarde jak kamienie.
Woda w zbiorniczku znika muszę dolewać.


Mechanik twierdzi że do wymiany jest uszczelka pod głowicą.

Co o tym myślicie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 10:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Napewno glowica do demontazu :kwasny: i oby sie okazalo ze to tylko uszczelka .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 10:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 320
zyziekm napisał(a):
Napewno glowica do demontazu :kwasny: i oby sie okazalo ze to tylko uszczelka .



Myślisz że może być coś więcej?

Jestem przygotowany na wymiany termostatów pomp itp. Pytanie co jeszcze może być nie tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
Głowica pęknięta albo nawet i blok silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Nie jezdzij juz tym autem bo porozrywa weze , tutaj osprzet nie wchodzi w gre , jesli spaliny przedostaja sie do ukladu chlodzenia to podstawa demontaz glowicy i wyjasnij sie ktoredy ida spaliny w najlepszym przypadku uszczelka , w najgorszym peknieta glowica , tuleja cylindra , ale mam nadzieje ze go nie przegrzales to powinno byc dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 320
zyziekm napisał(a):
Nie jezdzij juz tym autem bo porozrywa weze , tutaj osprzet nie wchodzi w gre , jesli spaliny przedostaja sie do ukladu chlodzenia to podstawa demontaz glowicy i wyjasnij sie ktoredy ida spaliny w najlepszym przypadku uszczelka , w najgorszym peknieta glowica , tuleja cylindra , ale mam nadzieje ze go nie przegrzales to powinno byc dobrze




Wskazówka temperatury jest zawsze na środku jak się autko rozgrzeje tak jak powinno to być.
Wentylator się załącza na jakieś 10 sekund po każdym zgaszeniu auta.

Auto raczej nie jest maltretowane bo dopiero tydzień temu przesiadłem sie z Alfy Romeo na BMW i w zasadzie to uczę się nim jeździć.
Co za tym idzie wielkich szaleństw nie ma.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
gratulujemy zakupu. problem tylko taki co spowodowalo przegrzanie... w m52 sie zdarza ale zagotowac...nie wierze ze nie ma przyczyny przegrzania. na 100% uboga mieszanka itd biale swiece ale ktos jezdzil... disy to oni wyciagaja albo sama luzno lata i do tego zakladaja gaz gratuluje takich modyfikacji, pewnie jeszcze zagazowane

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 14 kwietnia 2015, 11:21 przez pawelos666, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Swiezy zakup? oby sie nie okazalo ze silnik odpicowany na handel , nie musi sie przegrzewac narazie to moze byc jakies mikropekniecie , weze w ukladzie chlodzenia bmw sa z reguly bardzo twarde i tak ma byc ale jesli masz pewnosc ze spaliny napewno sa w ukladzie to juz wiadomo ze glowice trzeba demontowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 320
pawelos666 napisał(a):
gratulujemy zakupu



Przed zakupem już wiedziałem co się święci cena auta + naprawa była adekwatna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
zyziekm widzisz my nie mamy tego problemu

ps. nie ma co sie smiac trzeba wspolczuc, napisalem cos wyzej przeczytajcie

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 320
Autko zagazowane.

Sprzedawca prywatna osoba.
Autko śmigało do Holadni i z powrotem.
W Polsce przebieg 160 tys.
W Niemczech 200 (serwisowane)
W sumie na budziku 360 tys rocznik 99

Z głowicą wyjdzie około 10,5 tys w zakupie

Foto w linku

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/p526x296/15520_473165906191972_5738432348014414446_n.jpg?oh=4b3f1132790ed17379f453075b0fa911&oe=559E3962&__gda__=1437436528_556eafcd80ad32d958931aeed4e1e785


Ostatnio edytowano 14 kwietnia 2015, 11:26 przez SanteRecenzuje, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Masz racje pawelos666 przegrzac to auto to sztuka , nie ma co sie napalac na BMW bo nie sprawdzone dobrze moze sie okazac skarbonka bez dna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
disa pewnie lata luzno, mieszanka uboga z jakiegos powodu, albo gaz pewnie ubogo "ustawiony" i jezdzilo po autostradzie...norma a potem tak, potem sie dziwimy ze w bmw peka glowica, wielu takich:

Obrazek

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 14 kwietnia 2015, 11:35 przez pawelos666, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 320
pawelos666 napisał(a):
disa pewnie lata luzno, gaz pewnie ubogo zrobiony i jezdzilo po autostradzie...norma




I co o tym myśleć?
Rozwiniesz to?
Zwłaszcza to "disa pewnie lata luźno"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
j/w nie wierze ze sie samo ugotowalo

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
chyba nie musze tlumaczyc?

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Silnik chodzi ladnie cicho mruczy i ladnie jedzie ? czy zamulony i klepie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 320
zyziekm napisał(a):
Silnik chodzi ladnie cicho mruczy i ladnie jedzie ? czy zamulony i klepie?



Silniczek chodzi płynnie cichutko i ładnie mruczy jak przystało na R6
Na gazie też chodzi równo i cicho ale wolniej się wkręca i mam wrażenie że wtryski gazu troche za głośno klekotają ale nie znam się na tym. A Alfie 156 inaczej było słychać wtryski w aucie ale to całkiem inne auto.


Ostatnio edytowano 14 kwietnia 2015, 11:39 przez SanteRecenzuje, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
moze bedziesz mial do wymiany tylko czapke albo uszczelke, na gazie to nim nie jedzij bo go wykonczysz, gaz grzeje silnik bardziej

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320i CO2 w układzie chłodzenia oraz duże ciśnienie.
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 11:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Znajdz dobrego mechanika zeby to porzadnie przebadal a nie tylko uszczelka i jazda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL