BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 21:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 20:56 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
grabolek363 napisał(a):
ZAGADKA ROZWIĄZANA !

Dzisiaj wziąłem i pojechałem BMW do pracy, przy okazji zajechałem do mechanika, który robi nam samochody w firmie, wziął BMW na podnośnik i okazało się, że KATy to już niezłe "grzechotniki" jak się w nie puka, w szczególności ten który wychodził z problematycznej głowicy... Mechanika chciał 250zł, pojechałem do tłumikarza i tak mnie skroił bo wziął 200zł, ale po wycięciu i wstawieniu rur WSZYSTKO jest OKEJ, nie było za bardzo miejsca na testy, bo akurat był szczyt, ale złapałem się z jakimś 330CI i skopałem mu nieźlę dupę w trybie D, więc myślę, że jest OK (swoją drogą to takie kopanie leżącego trochę :rotfl: )
Dzisiaj jadę na spot, to wezmę kompa porobię odczyty i zobaczymy, czy też na kompie wszystko jest OK!

skasowali cię za wycięcie katów, skoro i tak się nie nadawały do niczego to trzeba było je zostawić w rozliczeniu i powinieneś jeszcze na tym zarobić

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 22:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Zabrałem je (katy) ze sobą, ponoć od M62 są warte ok 4 stówek, więc będę do przodu, a oni ich nie chcieli bo się tym nie trudnią.

Dzisiaj pojeździłem i błędy nie wracają już nawet po maxymalnym bucie autko zachowuje w porządku na pierwszych 3 biegach sprawdziłem (na więcej nie pozwoliła mi trasa..), aczkolwiek martwią mnie nadal korekcje na wolnych obrotach nie są za równe, chociaż nic po silniku nie widać, żeby falował, czy żeby go trzęsło... Jutro wstawię fotki z Inpy.
Pewnie będę musiał się uśmiechnąć do Pawła o jakieś świeczki :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 15:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 259
Moje BMW: e36
Kod silnika: m43
Garaż: własny
obstawjam czujnik ten koło koła pasowego do identyfikacji obrotów lub czujnik na wałku rozrządu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 17:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
jedynakk napisał(a):
obstawjam czujnik ten koło koła pasowego do identyfikacji obrotów lub czujnik na wałku rozrządu

Odnośnie czego?

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 27 kwietnia 2015, 15:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 259
Moje BMW: e36
Kod silnika: m43
Garaż: własny
ja bym obstawjał labde bym ja wymienił bedzie miał kopa i mniej palił wiem nie mam v8 tylko R4 ale u mnioe szarpała nie dało sie jeździć nie jestem guru od bemek ale dużo przy swojej umie zrobić np abs tylko kontrolka nie swieci sie a abs działa ja tu na forum staram sie pomuc dając gotowe rozwiązania jeżeli czegoś nie robiłem to mówje otwarcie ja bym stawjał na to czy na to u siebie założylem s za jakieś 200zł do dziś działa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 27 kwietnia 2015, 18:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 162
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: e30 e39
Kod silnika: M20B25 M52B28
I jak tam? Problem nie wraca po wycięciu katów?
Chodzi mi o tą trzęsiawkę po ostrzejszej jeździe.
Pzdr

_________________
/// nieregulaminowy podpis ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 27 kwietnia 2015, 19:42 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Marcinp napisał(a):
I jak tam? Problem nie wraca po wycięciu katów?
Chodzi mi o tą trzęsiawkę po ostrzejszej jeździe.
Pzdr


Zrobione kilkaset km z czystej radości, spalanie w mieście 20L ++++ więc testy sowite, problem nie wraca żadnych trzęsiawek...

Sz. P. Jedynakk
Dziękuję za rady, ale jak już pisałem wcześniej autko śmiga jak nowe ;)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 27 kwietnia 2015, 22:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 162
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: e30 e39
Kod silnika: M20B25 M52B28
No to czeka mnie wycinanie katów. Pytanie czy szukać używek czy wspawać rury bo ja mam metalowe katy i nic mi się nie zwróci :(
Idzie stwierdzić czy katalizator metalowy jest sprawny jak ma się go w ręce? Na co zwracać uwagę?
Pzdr

_________________
/// nieregulaminowy podpis ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 28 kwietnia 2015, 18:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Marcinp napisał(a):
No to czeka mnie wycinanie katów. Pytanie czy szukać używek czy wspawać rury bo ja mam metalowe katy i nic mi się nie zwróci :(
Idzie stwierdzić czy katalizator metalowy jest sprawny jak ma się go w ręce? Na co zwracać uwagę?
Pzdr


Nie mam pojecia, w moich "porcelanowych :P " slychac grzechotanie cos ewidentnie lata tam i to w obu sztukach :P

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 160 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL