BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 14:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] błąd ! początek tłoczenia ? i muli na 4 i 5 biegu?
PostNapisane: 2 lutego 2009, 21:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 301
Lokalizacja: Jejkowice
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było
E36 Compact 316i
E39 525TDS
E46 Coupe 320d, 325i
E30 318i cabrio
E60 520i, 520d, 525ia, 520da lift
E34 520ia
F30 320i
E87 118d
F10 520d, 525d
G31 520xd
Witam Panowie.

Mam od niedawna pewien problem. Auto na 4 pierwszych biegach idzie normalnie.. przyśpiesza i idzie z obrotami do końca... lecz na 5 biegu auto rozpędza się do 180 km/h i nagle staje.. jakby ktoś mmnie przytrzymał.. pedału gazu mam pod nogą jeszcze na kolejne 30 km/h lecz auto nie potrafi przejsć tej bariery 180 km/h.

Co ciekawe ostatnio zaczęło mi sie blokowac na 4 biegu .. ale to róźnie.. tak przerywa przy nagłym przyśpieszaniu ale po puszczeniu i ponownym wciśnieciu auto rozpędza sie dalej.

Samochód to 525 tds e39.

Komputer pokazuje juz od bardzo dawna błąd bodajze nr 10 - Początek tłoczenia !!
ale auta wczesniej nie przycinało na biegach... zdaża się to bardzo sporadycznie... w zasadzie zaczęło od paru dni.
z tym rozpędzaniem do 180 to wczesniej sie to działo.

auto jest po kompletnej regeneracji pompy.. wszystkie koncówki wtryskiwaczy nowe,
nowy przepływomierz, zrobiona cała głowica, doklepane zawory, wymienione prowadnice wydechowe, igiełka... pracuje równo i nawet wczesniej reagował odrazu na pedał gazu...

ale teraz mam wrażenie ze jest słabszy na 4 i 5 no i te 180 km/h.

Panowie co to może być?

_________________
Obrazek

http://www.alpina-automobiles.com/

AUTOMOBILE MEISTER WERKE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 11:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Wieden
wydaje mi sie ze mam to samo, lecz ja mam w automacie, auto ciagnie i nagle odpuszcza,po chwili ciagnie znowu, pytalem o opinie i dowiedzialem sie ze to turbina, kolega mechanik powiedzial zebym wyczyscil turbo bo klapki w srodku nie otwieraja sie juz jak powinny.pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 23:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 301
Lokalizacja: Jejkowice
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było
E36 Compact 316i
E39 525TDS
E46 Coupe 320d, 325i
E30 318i cabrio
E60 520i, 520d, 525ia, 520da lift
E34 520ia
F30 320i
E87 118d
F10 520d, 525d
G31 520xd
niech Ci mechanik przeczyscie elektrozawory z turbiny i EGR i sprawdzi przepływomierz.. być moze to przerywanie objawia się tym ze przepływka zle czyta i podaje błędne wartości. Moj problem został rozwiązany...

występował błąd przepływki mimo ze była nowa to sie zesmoliła :) a po przeczyszczeniu zaworów auto nie muli i idize do katalogowej prędkosci :) pozdrawiam

_________________
Obrazek

http://www.alpina-automobiles.com/

AUTOMOBILE MEISTER WERKE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 23:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: PoznaĂą
koblov ma racje. przeczyśc wpierw zawór rekulencyjny spalin (EGR) i z tego co myśle to powinno być to:)
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 23:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 301
Lokalizacja: Jejkowice
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było
E36 Compact 316i
E39 525TDS
E46 Coupe 320d, 325i
E30 318i cabrio
E60 520i, 520d, 525ia, 520da lift
E34 520ia
F30 320i
E87 118d
F10 520d, 525d
G31 520xd
Można tez sprawdzić zawor EGR wypinajac go z głównego sterownika i zaślepic czarno niebieski wężyk który idzie do EGR.. wtedy auto powinno osiagac predkosc i sie nie wieszać... jeśli to to.. a jesli nie to szukać przepływka lub pompka w baku..

_________________
Obrazek

http://www.alpina-automobiles.com/

AUTOMOBILE MEISTER WERKE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL