Olej pod ciśnieniem(bezpośrednio z pompy poprzez blok) wydobywa się tam gdzie początek strzałki z nr 1. Olej ten wpuszczany/wciskany jest do obudowy poprzez zawór jednokierunkowy w tej obudowie-zaznaczony też numerem 1.
Po przejściu/przetłoczeniu przez filtr, olej wypływa z obudowy w miejscu gdzie jest początek strzałki nr 2 i wpływa do otworu zaznaczonego/wskazanego w bloku też numerem 2 i robi co swoje w silniku.
Numerem 3 oznaczony jest w obudowie otwór, którym spływa olej z obudowy gdy odkręci się i wysunie do góry pokrywę filtra-wysunięcie końcówki z oringiem pozwala spłynąć olejowi porzez otwór 3 w obudowie i olej płynie znów poprzez otwór 3 w bloku w kierunku miski olejowej.
W obudowie znajduje się też zawór nadciśnieniowy nr 4, którym jak sobie przypominam olej o nadmiernym ciśnieniu także kierowany jest kanalikiem do otworu nr 3 w obudowie i później tak jak wcześniej poprzez 3 w bloku do miski.
Także oprócz zaworu regulującego ciśnienie przy samej pompie(do ok. 4,5 atm) jest drugi zawór zabezpieczający układ przed nadmiernym ciśnieniem i znajduje się on w obudowie filtra.
Nie mam zdjęcia "od góry" po wyjęciu pokrywy z filtrem, ale tam można sobie samemu domyślić się. W "dołku" jest otwór, którym wypływa olej. Reszty nie wytłumaczę, bo musiałbym pisać rurka w rurce/otworek.

.itd itp


!!! przemyślałem pracę tego zaworu nr 4 i doszedłem do wniosku, że akurat w jego przypadku głupotę napisałem, bo jest to zawór którym olej bezpośrednio po przejściu przez zawór jednokierunkowy w obudowie, kierowany jest do otworu 2 w bloku. Taka sytuacja ma miejsce gdy filtr oleju jest mocno zabrudzony i nie pozwala olejowi w odpowiedniej ilości przecisnąć się przez ten filtr. Czyli zawór nr 4 zabezpiecza silnik przed zbyt słabym dopływem oleju w przypadku zatkania obiegu poprzez filtr. Olej przepływający poprzez ten zawór nie jest filtrowany, ale po prostu jest.
Przepraszam, ale robiłem przy tym jakieś 3 lata temu.
Reszta opisu zgadza się.