Witam wszystkich
Niedawno nabyłem E46 Compact z 2004r. z silnikiem 1.8 N46B18 116km.
Auto było długo nie jeżdżone przez poprzedniego właściciela i zaczęła dziać się dziwna rzecz.
Auto gaśnie jak wrzuci się na luz na wysokich obrotach, np 3 tys. Falują obroty na biegu jałowym.
Dziś ponadto zauważyłem, że auto chodzi jakby na 3 cylindrach tylko, bo w momencie dodawania gazu czuć jakby przerywanie, nierównomierne oddawanie mocy.
Po podłączeniu do komputera pokazały się 2 błędy:
P100F - Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - zabezpieczenie przeciążeniowe - niesprawność obwodu prądowego
P1057 - Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność napięcia zasilania.
Uprzejmie proszę o pomoc
Z góry dziękuje
|