wymien sobie przednie amory to chwila roboty + nowe poduszki (gorne mocowanie) ustaw zbieznosc z przodu na drazkach i geometrie sprawdz czy tyl trzyma, najpierw zmien z tylu tuleje wahaczy od zewnatrz 2 i progowe po takim zabiegu auto bedzie jezdzic tak:
https://youtu.be/UwiXfV8Tp6Mi bedziesz mogl powiedziec ze nie plywa... teraz to CI sie tylko wydaje, że jezdzi ok...

z tylu ile masz procent sprawnosci amortyzatorów? to zawieszenie standardowe?
ps. nabij sobie najpierw odpowiednie cisnienie w oponach wg naklejki przy drzwiach najlepiej dla obu osi tak pomiedzy min a max. jezeli przod jest 2,0 do 2,4 to nabij kolo 2,3 przod a tyl jak masz 2,4 do 2,9 to nabij niecale 2,7. to wazne by nie bujalo zawieszeniem, przy nizszym cisnieniu auto nie bedzie tak zwarte jak byc powinno BMW, wahacze i tuleje mozesz zrobic zawsze czy wymienic laczniki stab, lub gumy stabilizatora. amoary z przodu sa zabezpieczane i ustawia sie tylko zbieznosc