Witam. Jako, że wymieniam odmę zdemontowałem kolektor i chciałbym wszystko poczyścić ponieważ na zimnym silniku po odpaleniu, gdy wyłączy się już pompa powietrza obroty za chwilę spadają 2x, że mało co się nie zgasi silnik, jednak zaraz ecu wprowadza korektę i jest ok, dodatkowo zauważyłem też delikatne szarpanki przy przyspieszaniu. Dodatkowo będę wymieniał jeszcze świece zapłonowe i wyrzucał katalizatory. Jednak trochę czytałem o problemach z DISą jednak nie wiem czy ona u mnie występuje? Widziałem w kolektorze są jakieś tuby które się przesuwają w górę i w dół i są sterowane silnikiem krokowym jednak nie wiem jak to czyścić bo kolektor jest nierozbieralny. Doradźcie co poczyścić żeby było dobrze korzystając z okazji, że mam kolektor na stole. Czyszczenie przepustnicy polega tylko na wyczyszczeniu otworu dolotowego powietrza i klapy? Po wyrzuceniu katalizatorów ta pompa powietrza też chyba będzie już zbędna? Pozdrawiam
|