BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 18:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] 530d live data, moc
PostNapisane: 5 września 2015, 20:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
Mam problem z mocą autko już nie idzie tak dobrze jak wcześniej z tego co patrzyłem na yt i się dowiedziałem to soll air pressuere to jes oczekiwane coś z turbo a act. air pressure to jest to zmierzone i wszędzie na yt widze że np soll jest 2100 a act powiedzmy 2190 a umnie jest soll jest 2100 a act 2460 czemu tak dużo ? czy coś się z trubo stało ?

wszystko zaczęło się od tego że samochód zaczął nagle gasnąć po wciśnienciu sprzęgła lub gwałtownym dodaniu gazu na postoju ( tak to wyglądało : https://vid.me/BEQI ) byłem z tym u mechanika coś tam porobili przeczyścili niby jakieś czujniki i jest ok ale nie ma mocy takiej jak miał przed tymi problemami ;/
Klika razy zgasł mi na środku drogi po czym nie mógł odaplić posłużyłem się w tych awaryjnych sytacjach plakiem do odpalenia i od tamtej pory właśnie już tak nie idzie.

http://sendvid.com/iw69jyd7


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d live data, moc
PostNapisane: 5 września 2015, 21:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 100
Lokalizacja: POS
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
Wg mnie jesli auto gaslo i odpalalo z plaka to bardziej cos z ukladem paliwowym..wtryski albo pompa progowa..nie wiem ale wydaje mi sie ze nawet gdyby turbo padalo to auto by nie gaslo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d live data, moc
PostNapisane: 5 września 2015, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
Na 99 % auto nie zgasło z powodu turbo tylko po tych wybrykach gdy odpaliłem już tak nie jechało żwawo jak wcześniej ;/
i niby usterka z gaśnięciem usunięta a nie wyrywa już tak do przodu ;/

Progowa jest nowa prawie cały czas trzyma 4 bary widać w 5 minucie filmiku
Wtryski wydaje mi się że mają dobrą korekcję. ( ostatnio patrzyłem to jest lepsza niż na załączonym filmiku )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d live data, moc
PostNapisane: 6 września 2015, 14:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
Czy 2.4mbar prawie 2.5 to nie za dużo ? czy to nie jest jakiś objaw przeładowania ? czy może przycięła się zmienna geometria ?
Doradzicie coś ? bo mechanicy to za przeproszeniem gówno mi pomagają a biorą kasę za podłączenie kompa i są mi wstanie powiedzieć że mam uszkodzony wiatrak od klimy :( :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d live data, moc
PostNapisane: 6 września 2015, 14:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 357
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B30
Złamanego grosza bym takiemu mechanikowi nie dał.

Sprawdź filtr paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d live data, moc
PostNapisane: 6 września 2015, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
Filtr paliwa nowy Febi.

Już wiecej tam nie pojadę bo wszystko było cacy póki mówię im co mają robić np wymiana oleju wahaczy ale sami to już usterki nie mogą znaleźć ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d live data, moc
PostNapisane: 6 września 2015, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
Dziś dla testu odpiąłem przepływkę i ku mojemu zdziwieniu autko bardzo żwawo przyspiesza może delikatnie słabiej niż z podłączoną dodatkowo od 1800 obrotów zawsze słyszałem i czułem załączające się turbo co z podłączoną przepływką było różnie czasem 2000 czasem 2500 a czasem nawet 3000.

Czy to wskazuje na uszkodzenie przepływki ? może uszkodziła się od tego odpalania na plaka ? sam nie wiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL