Ok będę tu prowadził rozmowę sam ze sobą, a właściwie to wrzucał swoje spostrzeżenia. Mam w domu jeszcze 318td 2004 M47N Eu4 czyli zasada działania dokładnie taka sama jak mój M57N.
Ciśnienie na zapłonie w M47N 15,29Bar (jeździ i odpala idealnie nie puszcza bąka niebieskiego)
Ciśnienie na zapłonie w moim M57N 2,08bar w porywach do 4,28bar (po odpaleniu niebieski bąk, spadki obrotów, bujanie ekonomizera)
W tej ciekawej układance jaką jest układ paliwowy po stronie niskiego i wysokiego ciśnienia został mi tylko stary element nr 3 z linku poniżej
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0957Choć nie bardzo wiem co mogło by się w nim popsuć bo o ile w M57 184/193km był sławny regulator ciśnienia, to M57N takowego nie ma. Ale znowu trzymając w reku element nr 3 z realoem nie wygląda na coś co mogłoby się popsuć. Ponieważ w środku jest tylko metalowa płyta dzieląca na pół ten "podgrzewacz" który działa tylko i wyłącznie na zasadzie mieszania paliwa z powrotu.