Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
- DPF Nad tym się mocno zastanawiam. Kupując samochód miał tak zapchany DPF że ledwo co udało mi się go serwisowo wypalić (disem, nigdy go nie ściągałem). Mam wrażenie, że ciągle mi go chce wypalać bo albo w DDE jest zapisany request albo pokazuje że wypalanie miało miejsce kilkanaście km temu. Zaznaczę, że jeżdżę dużo po mieście. Idle: https://goo.gl/photos/NBrDfwaiCJWyfULEA okolice 2 tys: temperatura za filtrem wzrasta do 194 stopni a ciśnienie 41,9 mbar
- samochód oczywiście nie bierze żadnych płynów, silnik pracuje równo, przyspiesza ładnie - przebieg obecny ok. 207tyś ale licznik jest kręcony i to podejrzewam grubo:) - z racji powyższego na dzień dobry został zmieniony rozrząd. Podczas wymiany zarówno góra jak i dół (wymieniałem też miskę bo był zerwany gwint korka) silnika idealna. Tak twierdził przynajmniej mechanik który mi to robił, ale byłem obecny cały czas przy tym zabiegu - pali na dotyk nawet przy delikatnych mrozach (większych jeszcze w tym roku nie było więc nie wiem) - z takich ciekawostek które mogą być z tym związane to przy wilgotnych i chłodnych porankach przez kilometr puszcza dość mocno biały dymek - gdyby była potrzeba innych testów to nie ma problemu z ich wykonaniem
Panowie, nikt się nie wypowie o wynikach? Czy przy takich korektach - wydaja się OK - jest potrzeba robić test przelewowy? Czy przez źle działający DPF mogą być śmierdzące i drażniące spaliny? Gdybym się zdecydował na jego demontaż co potrzebuje z nowych części na późniejszy montaż? uszczelki, pasty montażowe, itp itd A może polecacie jakiś dobry środek który się aplikuję bez demontażu? Widziałem LM ale do tego potrzeba specjalnego pistoletu....
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników