BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 20:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Patent na wykręcenie sterownika ABS
PostNapisane: 6 stycznia 2016, 11:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 392
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M47DO1+
Witam. Udało mi się dokopać do sterownika .. teraz pytanie jak domowym sposobem go wykręcić choć nie wyczułem nawet jednej śrubki... ? Podobno mogę jeździć bez sterownika do czasu wymiany?
Obrazek

_________________
http://www.autocentrum.pl/awc/danielden ... ia-3-2002/

Moja Beatka <--- CliCk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Patent na wykręcenie sterownika ABS
PostNapisane: 6 stycznia 2016, 15:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2696
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Z tego co pamiętam to śruby z silnika pompy abs(jest z drugiej strony, też czarny), trzymają sterownik.
Jedną widać od góry. Druga jest od dołu

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Patent na wykręcenie sterownika ABS
PostNapisane: 9 stycznia 2016, 12:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 392
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M47DO1+
Nic się nie wyleje jak wykręcę silniczek? Może ktoś potwierdzić żebym czegoś nie nabroił sobie? o demontażu jak go wykonać totalnie nic w sieci ;/

_________________
http://www.autocentrum.pl/awc/danielden ... ia-3-2002/

Moja Beatka <--- CliCk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Patent na wykręcenie sterownika ABS
PostNapisane: 9 stycznia 2016, 12:32 
Offline
Specjalista

Posty: 2696
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Wykręć wkręty/śruby z silnika, ale nie wyciągaj go i staraj się nie dopuścić do tego, żeby wypadł.

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Patent na wykręcenie sterownika ABS
PostNapisane: 10 stycznia 2016, 08:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 392
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M47DO1+
Znając życie wypadnie bo dojścia zero do sterownika.. Doprowadzi to do zspowietrzenia?

_________________
http://www.autocentrum.pl/awc/danielden ... ia-3-2002/

Moja Beatka <--- CliCk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Patent na wykręcenie sterownika ABS
PostNapisane: 13 stycznia 2016, 20:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 392
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M47DO1+
Dziś się dowiedziałem z innego źródła , ze są dwie wersje sterownika ze śrubami za zewnątrz i w środku sterownika ze zgrzanym dekielkiem dlatego nie wyczuwałem śrób ... nie da się samego odkręcić i trzeba wyjechać z całą pompą i wymienić najlepiej komplet bo nikt nie sprzedaje takich osobno bo za dużo zabawy ... teraz pytanie jak wyjechać z pompą? węże hamulcowe normalnie wykręcić?są elastyczne?

_________________
http://www.autocentrum.pl/awc/danielden ... ia-3-2002/

Moja Beatka <--- CliCk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Patent na wykręcenie sterownika ABS
PostNapisane: 13 stycznia 2016, 23:57 
Offline
Specjalista

Posty: 2696
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Wyjmij pompę hamulcową to będziesz mieć łatwiej.


Z tego co pamiętam, to żeby nie rozszczelnić układu hamulcowego odkręcałem wspomniane śrubki na silniku

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL