BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] Wtrysk od m57 w m47?
PostNapisane: 6 lutego 2016, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Witam

Zauważyłem, że w mam jeden wtrysk inny niż reszta, nie zgrywają się zatrzaski wtyczki.
Po poszukiwaniach okazuje się, że to wtrysk od e39 m57 525D
Auto niby chodzi ok, chociaż (jeśli miałbym się doszukiwać) słabo się zbiera z niskich obrotów.
Proszę o opinię czy wtrysk będzie różnił się czymś poza zatrzaskami
Dodam, że podczas jakieś naprawy poprosiłem o sprawdzenie komputerowe wtrysków,
dostałem odpowiedź, że właśnie ten ma 'coś tam' zawyżone ale mieści się w normie
opisywany wtrysk: 7785985 0445110048
pozostałe: 0445110080 7788609
Mój silnik m47n 2002 150hp

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Wtrysk od m57 w m47?
PostNapisane: 8 lutego 2016, 11:44 
Offline
Specjalista

Posty: 2695
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Lirykk napisał(a):
pozostałe: 0445110080 7788609

Te są właściwe
Takie same są m.in. w E60 3.0d EU3 z pierwszych roczników(silnik 218KM)
Inne numery, które się zamieniają z tym wtryskiem to:
7 787 234
7 789 670
7 789 661

Lirykk napisał(a):
opisywany wtrysk: 7785985 0445110048

Ten wg ETK to tylko 525d E39 i należałoby go zmienić na jeden z powyższych i wpisać kody IMA do sterownika silnika.


Miałem kiedyś 2 przypadki 2.0d gdzie wtryski były niewłaściwe.
W obu przypadkach brakowało dołu.
W pierwszym przypadku okazało się, że były wtryski z 318d
W drugim były wtryski EURO 4, a miały być EURO3

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL