Witam. Kupiłem niedawno E46 318i i miałem problem z gorącym powietrzem na szyby i nogi. Czytałem duzo na forum i postanowilem wyczyscic elektozawór lecz po odkręceniu zauwazylem, ze oring jest obszarpany i nie uszczelniał dobrze wiec kupiłem elektrozawór z calym plastikiem, zamontowałem i działa ale tak: na zimnym silniku ustawiam temperature na 16st. elektrozawor sie zamyka i leci caly czas zimne lecz gdy samochod sie nagrzeje i na klimatroniku ustawie np 25st. to leci cieple i juz elektrozawór nie chce się zamknąc po ponownym ustawieniu na 16st. Napiecie na wtyczce jest. Dodam, ze jak wyciagne wtyczke i podłącze do starego elektrozaworu na "sucho" to otwiera i zamyka normalnie. Najpierw myslałem, ze jak cisnienie w układzie sie zwieksza to elektrozawór nie ma sily sie zamknąć.
Wygląda na to, ze elektrozawór zimny - działa, elektrozawór gorący - nie działa. Na dwóch elektrozaworach to samo. Macie pomysły co moze byc powodem takiego zachowania?? z góry dziekuje.
|