Wysysasz ze zbiorniczka całą jego zawartość ( z wyjątkiem elementów stałych

) i demontujesz zbiorniczek, jeżeli jest brudny bardzo wewnątrz, by poddać go myciu.
Do mycia nie używaj żadnych rozcieńczalników benzynopochodnych, gdyż to nie te substancje dobrze się łączą z płynem oraz z wodą. Najlepiej użyj własnie gorącej wody z płynem do naczyń (tym razem to nie żart
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
) Po dokładnym wysuszeniu, załóż zbiorniczek i zalej go płynem hamulcowym - zalecenie DOT-4.
Teraz poproś drugą osobę, która pomoże Ci przepchnąć płyn przez układ deptając na pedał hamulca.
Poczynając od najbardziej odległego koła od pompy hamulcowej do tego najbliżej jej: czyli prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód, luzujesz odpowietrznik przy kole i druga osoba wciska pedał hamulca i trzyma do póki odpowietrznika nie zakręcisz. Po zakręceniu druga osoba pedał puszcza i tak z kilka razy przy każdym kole. Pamietaj aby po kończeniu przelwania płynu przy każdym kole, druga osoba podeptała hamulec z parę razy, po czym trzymając go naciśniętego, poluzujesz odpowietrznik i zakręcisz z powrotem ( pedał hamulca w tym momencie wpadnie) _ to dla pewności by usłyszeć czy wylatyjący płyn nie zawiera w sobie powietrza.
Za każdym odpowietrzanym kołem kontroluj poziom płynu w zbiorniczku.
Wymiany płynu najlepiej dokonywać po wymianie klocków : z przodu, z tyłu lub tu i tu. Przed wymianą klocków jest to bezsensu z racji sporej ilości świeżego płynu potrzebnej do przepchania starego.
Po odpowietrzeniu hamulcy czas na układ sprzęgłowy. Tu musisz pilnować aby poziom płynu w zbiorniczku nie był niski, gdyż odpływ płynu ze zbirniczka do układu jest w jego górnej połowie. Jeżeli układ sprzęgłowy nie był przed wymianą płynu zapowietrzony, to wystarczy taka sama metoda przelewania płynu jak przy hamulcach.
Jeżeli zaś układ sprzęgłowy się zapowietrzy, patrz tu :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=10706