Witam, mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Zaznaczam, że szukałem podobnego przypadku na forum, jednak nie znalazłem pasującej do przypadłości mojej bmw. Wszystko zaczęło się od trzęsienia całym autem ponad pol roku temu na wolnych obrotach. Winą były pompowtryskiwacze, wszystkie 4 zregenerowane w serwisie Boscha w Niemczech. Problem ustąpił. Wszystko pięknie bez drgań, ale po miesiącu zacząłem mieć problem z odpalaniem. Tzn. samochód najczęściej zapala za 1 razem, ale czasami muszę kręcić 3-4 razy. Jak zapala to idealnie w 1 sekunde. Na początku myslalem, ze tylko na zimnym silniku, ale teraz wystepuje to nawet na rozgrzanym. Dodam, ze auto ma duza moc przy odpalaniu, ale nie chce zaiskrzyc. Autko chodzi idealnie, nie przygasa, silnik rowno pracuje, spalanie rowniez zadawalajace 4,6l w trasie mieszanej. Problem wystepuje tylko i wylacznie przy zapalaniu. Teraz dlaczego moj przypadek jest inny niz w tematach na forum. Wymieniony został akumulator, wszystkie filtry i olej (paliwa, powietrza, oleju, kabinowy), jak wspominalem zregenerowane wtryski wszystkie 4, nowa pompa progowa firmy Bosch (w serwisie powiedzieli, ze to jej wina , ale po wymianie jest tak samo). Na komputerze 0 bledow, wtryski pracuja idealnie rowno wiec to nie ich wina. Raz tylko wyskoczyl blad "za niskie ciśnienie paliwa" jak nie odpalil, ale od tamtej pory juz go nie ma, na kompie wszystkie parametry w normie, cisnienie na pompie idealne. Samochod stoi juz od tygodnia w serwisie bmw i nie moga znalezc przyczyny usterki. Mowią, ze gdzies problem moze lezec w wiazce przy pompie, ale ze to trudno sprawdzic. Proszę o radę, moze wy macie jakis pomysł, co to moze byc? Auto zawsze odpala, ale czasem musze 3-4 razy zakręcić. Tak jakby coś się na moment "zacinało". Dodam, ze problem wystepuje coraz czasciej. Macie jakieś pomysly? Nie chce sie wkopac w kolejne niepotrzebne koszta... Dziękuję za każdą sensowną podpowiedź. Pozdrawiam
|