Podepnę się do tematu bo nie chcę zakładać nowego.
Moje BMW to E39 525d M57. Mam problem z komunikatem CHECK COOLANT LEVEL. Zapala mi się on tylko wtedy gdy silnik jest dość rozgrzany i podczas wysokich temperatur zewnętrznych i tylko podczas postoju jak silnik jest odpalony lub tylko przy jeździe miejskiej, w trasie mi się nigdy nie zapalił. Poziom płynu jest w normie, ciśnienia w układzie raczej nie ma bo bezproblemowo odkręcam korek ze zbiorniczka jak silnik jest rozgrzany i wody nie wyrzuci przez zbiorniczek. Dodam jeszcze, że według mnie za szybko się zasprzęgla VISCO. Ostatnio wyciągnąłem chłodnicę bo była mega zabrudzona, wyczyściłem ją dimerem i karcherem, zalałem układ płynem i odpowietrzyłem i lekka poprawa była bo tak szybko już się nie zapala komunikat ale jednak wkurza oko i słuch

Jeszcze jedno, nie wiem czy ma to jakiś związek ale mam uszkodzone elektrozawory ogrzewania, może mieć coś to wspólnego czy raczej nie ?