Witam,
Niestety nie mogę pisać w dziale "warsztaty", więc zmuszony jestem założyć temat tu.
Dzieje się rzecz standardowa dla N42 - bierze około 1l oleju na 1000km. Objawy jak u kolegi w tym temacie, czyli po postoju na wolnych obrotach za autem robi się niebiesko:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t ... czelniaczeOdma z przewodami wymieniona, delikatnie poci się miska olejowa, innych wycieków brak. Wcześniej lany był Castrol 5w30, za mojej kadencji tylko Millers 5w40. Czy jest ktoś na forum lub znacie jakiś warsztat w okolicach Warszawy, który by się podjął takiej wymiany bez zrzucania głowicy? Mechanicy, których obdzwoniłem chcą mi zrobić remont kapitalny za ~3k zł, co na ten moment odpada ze względu na inne wydatki. Chciałbym spróbować reanimować ten silnik, żeby mi chociaż jeszcze posłużył rok może dwa.