BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 17:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e60] n47d20 ciśnienie układu smarowania turbiny
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 14:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 52
Posty: 817
Lokalizacja: mazury
Moje BMW: Z4 e89, e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129051
Witam,
poszukuję informacji dotyczących silnika n47d20:
1. Jakie "książkowe" powinno być ciśnienie układu smarowania turbosprężarki na przewodzie dolotowym mierzone na ciepłym silniku na biegu jałowym?
2. Jaki powinien być masowy "książkowy" przepływ oleju z turbiny w czasie 60s mierzone w ml.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e60] n47d20 ciśnienie układu smarowania turbiny
PostNapisane: 7 grudnia 2016, 14:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 52
Posty: 817
Lokalizacja: mazury
Moje BMW: Z4 e89, e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129051
Ktoś coś???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e60] n47d20 ciśnienie układu smarowania turbiny
PostNapisane: 8 grudnia 2016, 00:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52
swistar, Nie ma tego w żadnej literaturze niestety, ale z tego co kiedyś wyczytałem to na ciepłym silniku oraz biegu jałowym nie powinno być mniejsza niż 0,7 bar, natomiast podczas obciążenia nie powinno być mniejsze niż 1,5 bara. Trochę to dla mnie dziwne układ smarowania obejmuję również i turbo, czyli powinno być takie samo smarowanie turbo jak i silnika, teraz mamy dylemat :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e60] n47d20 ciśnienie układu smarowania turbiny
PostNapisane: 8 grudnia 2016, 08:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 52
Posty: 817
Lokalizacja: mazury
Moje BMW: Z4 e89, e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129051
tomekkl napisał(a):
swistar, Nie ma tego w żadnej literaturze niestety, ale z tego co kiedyś wyczytałem to na ciepłym silniku oraz biegu jałowym nie powinno być mniejsza niż 0,7 bar, natomiast podczas obciążenia nie powinno być mniejsze niż 1,5 bara. Trochę to dla mnie dziwne układ smarowania obejmuję również i turbo, czyli powinno być takie samo smarowanie turbo jak i silnika, teraz mamy dylemat :)

Dzięki bardzo :ok: Faktycznie powstał dylemat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL