Trochę odkop ale się przyda innym.
Jeśli po naciśnięciu przycisku lampka zaraz gaśnie to znaczy że obie maty są uszkodzone. Maty nie da się wymienić, są wklejone w poszycie fotela, aczkolwiek da się je naprawić.
Opiszę gdzie były moje uszkodzone.
Siedzisko uszkodzone było na szwach na zgięciu gdzie idą kable do wysuwanego podudzia. wystarczy wstawić jakiekolwiek przewód, polutować i gotowe.
https://zapodaj.net/92ca01f5849ba.jpg.htmlTrzeba wykręcić fotel z auta i zdjąć całe poszycie. aby zobaczyć ten kabel trzeba rozpruć poszewkę.
Jest z tym trochę roboty bo zdjęcie poszycia jest nieprzyjemną robotą, trzeba mieć do tego cierpliwość.

Oparcie ma popularną usterką, czyli łamią się luty gdzie kabel od kostki łączy się z matą. Trzeba wypruć ten materiał co to przykrywa w tym miejscu i polutować.
Jeśli ktoś ma tylko oparcie uszkodzone wystarczy odkręcić z tyłu fotela pokrywę i po bokach są takie cypelki, trzeba je nacisnąć i oparcie się ładnie wysunie i można sobie je zabrać do domu. Nie trzeba zdejmować całego poszycia, możliwe ze uda się to zrobić nawet bez wyciągani oparcia ale jest bardzo mało miejsca.
Aby sprawdzić czy mata jest sprawna, najłatwiej będzie miernikiem sprawdzić na wtyczce czy obwód jest zamknięty.
Fotel działa aczkolwiek słabo grzeje, bez szału, nie wiem czego to wina. Fotel drugi sprawny tez słabo grzeje także obstawiam że naprawy maty raczej nie są temu winne.