Czesc

opisze swoj problem i byc moze bedzie to rozwiazanie dla Ciebie.
Posiadam e46 330Ci, gdy temperatura nie spadala ponizej 3st, silnik odpalal bez zadnych problemow. Ostatnio przy -8st, musialem przekrecic 4 razy kluczykiem zanim zapalil (pomyslalem, moze cos przymarzlo?) Nastepnego dnia auto juz nie odpalilo. Sprawdzilem bezpiecznik pompy - okazal sie spalony. Po wymianie auto odpalilo. Zrobilem trase 300km i nastepnego dnia znowu ten sam problem z tym, ze bezpiecznik byl ok. Jak kolega wyzej pisal odnosnie przekaznika, wlasnie zabralem sie za niego. Po zdemontowaniu schowka, beda 4 przekazniki, pierwszy od lewej jest to przekaznik od pompy paliwa (
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obraz ... 05/322x227 ) - mozesz sprawdzic czy jest sprawny przykladajac palec do niego i przekreceniu kluczyka. Jezeli poczujesz i uslyszysz charakterystyczne dwa "pykniecia" w odstepie 3s jest on sprawny. Jezeli to nie przekaznik oraz bezpiecznik pompy i ten pod maska to sugerowalbym sprawdzic czy dochodzi prad do pompy, ktora jest pod tylnym siedzeniem po prawej stronie.
U mnie wymiana przekaznika rozwiazala problem.
Odnosnie bezpiecznikow :
http://www.mondeoklubpolska.pl/red/arty ... znik/1.gif