BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 15:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Sprzęgło???
PostNapisane: 18 lipca 2006, 19:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
Na początku witam wszystkich :D
MAm takie pytanie wczoraj stanołem na olacu (było cicho i miałem otwarte szyby) pusciłem pedał sprzegła i usłyszałem taaki delikatny stuk i dziwny szum po wcisnięciu sprzegła jest cicho w poprzedniej betuni miałem to samo i jezdziłem 2 lata a potem ją sprzedałem. Pytanie czy jest się czym martwić znaczy nie to ze nie dbam o auto tylko jestem w UK i pewnie wymiana sprzęgła albo docisku nie jest tania a na święta zimowe wruce nią do kraju i tedy bym wymienił co czeba
Co myślicie????????????? :-k


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 20:33 przez D8vil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 12:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 147
Lokalizacja: KrakĂłw, PBZ
Hmm, search'uj najpierw, bo temat był:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... e726126d1a

Koło dwumasowe do regeneracji... ja też tak mam, wszystkie e3x tak mają ;] Koszt nowego koła to około 2000,00 PLN, regeneracja około 500 - 700,00 PLN. Wtedy też warto ponoć sprzęgło wymienić (jeśli nie było wcześnie robione). W UK to ja nawet wolę nie myśleć jakie są ceny. Ale do świąt objeździsz spokojnie (a i nawet dłużej pewnie).

_________________
PracujĂŞ sobie spokojnie na moje e36... | M40 Victim | Moje BMW | clickme.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 20:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
WUK raczej tego nie zregeneruje, bo oni tu takiego słowa nie znają mają dwa zamienniki Kup nową część a jak jest droga to kup sobie nowe auto a to stare oddaj na złom
Jakie tu auta stoją na złomach to aż serce krwawi . Używki tez nie zaniosę od zakładu be pewnie nie założą bo nie podejmą tego ryzyka :D więc pozostaje mi czekać aż wrócę do kraju gdzie wszystko da się zrobić mam nadzieje, że jeszcze nie padnie a po powrocie to już przegląd kapitalny wszystkiego co się da :lol:
Dzięki za nakierowanie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 23:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
a ja stawiam na łożysko wyciskowe.
pozdrawiam

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2006, 16:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
Dziś sprawdzałem nie ma zadnych stuków przy gaszeniu na jałowym biegu (autko ma dopiero 107tyś) to poprostu szum jak przyjechane łożysko. Więc też stawiam na docisk tak czy siak dzięki prawdy sie dowiem jak sie zepsuje albo zajade do polski i naprawie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 12:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 147
Lokalizacja: KrakĂłw, PBZ
Aha, czyli szum to docisk, bo klekot to na 100% koło dwumasowe.

_________________
PracujĂŞ sobie spokojnie na moje e36... | M40 Victim | Moje BMW | clickme.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 13:51 
vero a ty wogóle w swoim masz koło dwómasowe źródłem terkotania u Ciebie jest skrzynia, a nie koło dwumasowe. Montowane ono jest głównie przy silnikach o dużej pojemności poczynając od 2.5 l,a napewno ma zastosowanie w modelach z klimatyzacją.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 07:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
Cytuj:
bo klekot to na 100% koło dwumasowe

no nie zawsze, czasem to wina wałka sprzęgłowego.


Cytuj:
Montowane ono jest głównie przy silnikach o dużej pojemności poczynając od 2.5 l

nie prawda.


Cytuj:
vero a ty wogóle w swoim masz koło dwómasowe

ma.


pozdrawiam

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL