BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 00:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] Spadek obrotów po wymianie akumulatora
PostNapisane: 19 lipca 2006, 23:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Starachowice
Witam wszystkich, bo to mój pierwszy post.
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem ładnego BMW 320i z 90 roku.
I jest pierwszy problem.
Po podłączeniu kostki do radia i włączeniu go padł mi akumulator. Chyba jest już padnięty i nadaje się do wymiany. Mam drugi tylko, że od diesla i jest całkiem mocny (76Ah).
Po wymianie stała się dziwna rzecz... Po odpaleniu auta obroty spadły mu do 500!!!
Jak się nim jechało to było całkiem wporządku. Ale po wrzuceniu na luz, zgroza. Po paru kilometrach poprawiło się.
Podładowałem stary akumulator i wsadziłem spowrotem no i ta sama sytuacja.
Powiedzcie co to może być????


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 20:39 przez misiek153, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 11:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Najprawdopodobniej komp traci podczas odłączenia aku swoje ustawienia i musisz potem przejechac jakis kawałek, zeby zaprogramował sie na nowo i ustabilizował sytuacje.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 18:59 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Jest to możliwe, ale może być również i tak, że na silniku jest usterka, która wpływa na spadek mocy i po jakimś czasie sterownik przechodzi na tryb awaryjny czyli z wykluczeniem danego niesprawnego elementu. Taką kwestię trzeba również brać pod uwagę.
Postaraj się przy okazji zrobić diagnostykę silnika.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 19:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
zmiana akumulatora nie ma wpływu na ilość obrotów biegu jałowego, może natomiast mieć wpływ na skład mieszanki i jak koledzy piszą warto pojeździć troszkę by komp sie od nowa wymapował.
pozdrawiam

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 112 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL