 |
Zacna persona forum |
 |
Wiek: 40 Posty: 1379 Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin Moje BMW: e46,e90,e60,e61 Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
|
Ludziki napiszcie ile wam ta fabryka pochłania prądu bo to jest jakiś cyrk jak dla mnie.
Auto potrafi w ciągu kilku godzin rozładować każdy akumulator.
Ostatnio naładowałem aku prądem 5A w 16h oznacza to że miał przynajmniej 80Ah
Dwa dni prowadziłem prace serwisowe :
Auto otwarte pilotem kluczyk w kieszeni od czasu do czasu tylko otwierane drzwi lub bagażnik i przez jakieś 10h aku został rozładowany co onzacza że szło około 10A na godzinę.
Kiedyś już to sprawdzałem i auto po otwarciu bierze 20A = 240WATT !!!! po chwili spada do 10A czyli 120W przecież e46 mniej bierze na zapalonych światłach a tu wystarczy że auta człowiek nie zamknie i ono się rozładuje.
Jeśli ktoś nie ma pojęcie i u siebie nie sprawdził niech nie pisze że u niego tak nie jest bo czasem auto postało 2h i się nie rozładowało !!!
Co ciekawe jeśli zamkniemy auto ale zostanie w obd elm327 to przez noc aku też padnie. Czyli tak jakby nie przechodzi wtedy w stan czuwania
Auto po około 2Min po zamknięciu przechodzi w głęboki stan spoczynku i wtedy może stać z miesiąc i aku nie padnie Co ciekawe po odpięciu białego steronika z bagażnika mpm (odpowiedzialny np za całego idrive) auto przechodzi w głęboki stan spoczynku poniżej 1 minuty.
Kiedyś wszystko mierzyłem i sprawdzałem odpinałem radio moduł bt wypinałem steroniki i w sumie nic ciekawszego nie zaobserwowałem tylko to że mpm ma spory wpływ.
Kumpel z bmw z4 mówi że ma tak samo.
Mam bardzo bogatą wersję ale kurde bez jaj jak kluczyk nie wsadzony albo nawet auto zamknięte ale eml zostawiony to przecież te moduły nie powinny byc cały czas tak bardzo prądo żerne
_________________ Przeniosłem się do Warszawy gdyby ktoś potrzebował pomocy to pisać śmiało.
|
|