Ale przecież to nagranie jest z trybu P, a więc co się ma wtedy skrzynia do silnika skoro ona nie przenosi w tym momencie napędu?
Bez diagnostyki i dalszych analiz to można wróżyć z fusów, bo przy turbodoładowanym dieslu "ma się co zepsuć", ale może to prozaiczna przyczyna typu lejący wtrysk - trzeba by podpiąć się pod kompa, a potem dla pewności wymontować i zrobić im testy. No, ale mówię - to taki strzał w ciemno, bo może to być coś totalnie innego

PS. Konwerter to ja bym wykluczył jeżeli auto nie przyśpiesza jak na lodzie. Kiedy konwerter siada to po wciśnięciu gazu w podłogę auto by przyśpieszało jak ze skrzynią CVT - skok obrotów wyprzedzający przyśpieszenie (coś tak jakbyś właśnie jechał po lodzie). Jak konwerter zaczyna padać to "gubi" napęd przy strzałach obrotów, np. jedziesz na D na eko obrotach, skrzynia na 5-6 biegu i nagle wciskasz mu gaz w podłogę, a skrzynia zbija do dwójki - jak się wtedy nie będzie ślizgać to jest jeszcze w bardzo dobrym albo dobrym stanie.