Skrzynie MT w e39/e46 dzielą się na ZF (silniki 2.

3.0) i Getrag (1.8-2.5). Wszystkie Getragi, niezależnie, czy z M54B25, czy z M43B19 są obliczone na 250 Nm, ale normalnie eksploatowane 2.8 nie wykończy jej od razu. Wbrew katalogom, skrzynie z silników M43 są takie same i pasują do M52TU/M54. Getragi są trochę krótsze od ZF, więc wał musi być inny. Nie wiem, jaki wał siedzi w AT, ale musisz porównać z katalogu, żeby dopasować skrzynię do wału, albo dokupić wał odpowiedniej długości. Pamiętaj, że wszystkie skrzynie od 09.2003r mają wałek na 23 zęby, a wcześniejsze na 10 zębów i trzeba wiedzieć, jakie sprzęgło do tego dokupić. Dwumasa jest jedna do wszystkich M52TU/M54, sprzęgło jest 230mm do 2.0-2.5 i 240mm do 2.8-3.0. Jeszcze drążek od lewarka zmiany biegów do skrzyni jest o dwóch długościach, więc trzeba dobrać z katalogu pod odpowiednią skrzynię.