BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: e39 25tds jaki koszt wymiany uszczlki pod głowicą
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 17:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
witam znowu problem po odpaleniu auta z tłumnika wydobywa sie bardzo duzo pary podjechalem do kolegi i stwierdził ze uszczelka pod głowicą padła bo som sztywne weze od układu chłodzącego po odkreceniu korka od zbiorniczka wyruwnawczego jest duze cisnienie ile moze kosztowac taka naprawa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e39 25tds jaki koszt wymiany uszczlki pod głowicą
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 21:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
tomaszgebczyk napisał(a):
witam znowu problem po odpaleniu auta z tłumnika wydobywa sie bardzo duzo pary podjechalem do kolegi i stwierdził ze uszczelka pod głowicą padła bo som sztywne weze od układu chłodzącego po odkreceniu korka od zbiorniczka wyruwnawczego jest duze cisnienie ile moze kosztowac taka naprawa


Obacz czy nie wymieszal plynu w chlodnicy z olejem i na odwrot.

Objawami beda:

Cos przypominajace jogurt/kasze pod korkiem oleju i na bagnecie
Podobna substancja w plynie chlodniczym.
Grzejacy sie motor.


Para jest rzecza naturalna. Zwlaszcza jesli robisz krotkie przebiegi i gasisz motor. Tj. jesli np. przejedziesz 5 km zgasisz silnik, ostudzisz go i powtorzysz to z 10 razy to para bedzie leciec z wydechu przynajmniej przez nastepne 20km. W ukladzie wydechowym potrafi sie zgromadzic nawet kilka litrow wody, dopisz sobie ile trzeba aby odparowala....

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 21:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
olej to sprawdze jutro ale nigdy takiego zjawiska nie było z parą to jak przygazuje to prawie samochodu nie wiac ale po przejwchaniu ok 4km jest wszystko ok tylko weze od układu chłodzenia są bardzo twarde i cisnienie jest w zbiorniczku wyruwnawczym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 22:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: ÂŻagaĂą
Witam.
jeżeli rzeczywiście spala Ci płyn to mósi Ci go ubywać . Ile go dolewasz ?? po drugie w układzie zawsze panuje jakieś cisnienie ale węże rzeczywiście nie powinny być twarde, ale można to na 100 % sprawdzić takim testerem do uszczelek , który jak wyczuje w płynie spaliny to zmienia barwę i wtedy wiesz napweno że jest przedmuch.
A jeżeli chodzi o koszty naprawy to około 150- 200 zł plus części


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 06:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
dziękuje bardzo za podpowiedzi dzisiaj sprawdze wszystko jeszcze raz płyn i olej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 21:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: GIERA£TÓW
na 99% to jest pęknięta głowica.koszt naprawy ok 2.500zł. dobra uszczelka kosztuje 250zł + robota zależy u kogo od 400-800 zł.mogę ci zaoferować głowice w bardzo dobrym stanie w rozsądnej cenie.głowica z 98 roku.

_________________
szuszlik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 22:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
szuszlik napisał(a):
na 99% to jest pęknięta głowica.koszt naprawy ok 2.500zł. dobra uszczelka kosztuje 250zł + robota zależy u kogo od 400-800 zł.mogę ci zaoferować głowice w bardzo dobrym stanie w rozsądnej cenie.głowica z 98 roku.

Hmmm musze o to sie zapytac...na jakiej podstawie tak twierdzisz :niepewny: :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 10:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Twierdzi na takiej podstawie ze ma glowice do sprzedania.A tak naprawde tez mam diesla i tez na poczatku leci mi para ale nie tak jak mowisz ze prawie samochodu nie widac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 16:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
kaczor100020 napisał(a):
Twierdzi na takiej podstawie ze ma glowice do sprzedania.A tak naprawde tez mam diesla i tez na poczatku leci mi para ale nie tak jak mowisz ze prawie samochodu nie widac

Heheee, jest to jakas przyczyna...no tak, chce kupca znalez :hyhy:
Sluchaj Tomasz, sprawdz na poczatek olej i plyn chlodniczy, jak sa czyste to sie niczym nie przejmuj...mi tez z ranca kopci, no moze nie tyle ze auta nie widac, ale kopci...ja mysle, ze masz wszystko :ok: :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
niewim sam co o z tym zrobic narazie robie dzienie 10 km olej ok .niewymieszał sie.jestem umuwiony po swietach na zdjecie głowicy i bedzie wszystko wiadomo .temperatura jest ok nie zaopserwowałem narazie ubytku płynu tylko te weze mnie przerazają (bardzo twarde)a korka od zbiorniczka wyruwnawczego to nie odkrecam bo płyn by wyciekł przez to cisnienie.ubytku płynu pewnie nie zaopserwuje bo robie za mało km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 19:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Nie wiem czy jest sens sciagac glowice...no ale jak masz nadmiar gotowki :hyhy: jak Ci sie auto nie grzeje to po co rozbebeszac silnik...pozatym, zawsze jak po trasie odkrecisz korek to Ci plyn wyleci :znudzony: , no ale zrobisz jak uwazasz...ja bym nic nie ruszal...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
z gotówką to wiadomo jak przed świetami brak .ale chyba zarezykuje do pracy mam razem 100km z powrotem i zobacze co bedzie się działo czy bedą jakies komplikacje.pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: GIERA£TÓW
skąd wiem bo miałem to samo 2 tygodnie temu jak to sprawdzić tak czy siak musisz ściągnąć głowice żeby wymienić uszczelkę nie szukam kupca bo z tym nie ma problemu zauważ że jak paruje z tłumika to jak odkręcisz korek ze zbiorniczka wyrównawczego to przestanie parować to jest normalne płyn dostaje sie do cylindra i paruje
a skąd ciśnienie w wężach kompresja wali na układ chłodzenia zwlekaj dalej to pójdzie zaraz chłodnica lub nagrzewnica pompa wodna i td wiadomo przecież że że ciśnienie zrobi swoje dopóki nie masz kasy to jechać na poluzowanym korku niech te ciśnienie sobie ucieka z doświadczenia wiem że to nie żarty

_________________
szuszlik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
a kolego u ciebie padła głowica czy uszczlka i ile u ciebie kosztuje głowica


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: GIERA£TÓW
kolego u mnie głowica padła mechanik mówił ze 1 na 100tds pada uszczelka, głowica tds ma cienkie ścianki układu wodnego i lubią pękać, jest jeszcze rozwiązanie jak jest słabo pęknięta to można ją zaspawać i taniej wyjdzie bardzo dobrze spawają taką twardością jak trzeba w Gliwicach tak że też myślałem że to uszczelka ale jednak tak jak mi mówili głowica i go nie przegrzałem a tu takie rzeczy mówią że po długiej trasie po przyjechaniu na miejsce nie gasić od razu auta poczekać około minuty nawet kiedy sie nie grzeje i wtedy gasić oby to była uszczelka ale i tak trzeba to zrobić a czy płyn ubywa to nie zawsze zauważysz bo ciśnienie masz w układzie a jak zejdzie to poduszka sie zrobi w układzie i płyn nie będzie ubywał dopiero to zauważysz jak sie przegrzeje albo nie będzie dawać ciepła w aucie

_________________
szuszlik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
dziekuje bardzo za szybką odpowiedz mam narazie rezerwowy samochód to poczekam jak zdejmiemy głowice to bedzie wszystko wiadomo ale to chyba będzie ten gorszy scenariusz napewno nie bede tym 101tys przypadkiem kolego możesz mi przyblizyc ile oni skasowali za to pospawanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: GIERA£TÓW
ul. Sowińskiego 3
44-121 Gliwice
tel. (032) 237-62-82 lub 83
masz tu tel i adres koszt zależy od pęknięcia ok 150zł od cilindra biorą zadzwoń to sie dowiesz naprawdę to zależy od usterki

[ Dodano: 18 Grudzień 2007, 21:05 ]
ul. Sowińskiego 3
44-121 Gliwice
tel. (032) 237-62-82 lub 83
masz tu tel i adres koszt zależy od pęknięcia ok 150zł od cilindra biorą zadzwoń to sie dowiesz naprawdę to zależy od usterki a ja wstawiłem drugą głowice bo miałem

_________________
szuszlik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
dzieki za adres powiadomie ciebie o przebiegu całej naprawy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 21:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: GIERA£TÓW
ok powodzenia oby to uszczelka

_________________
szuszlik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 19:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
witam forumowicza szuszlika diagnoza postawiona przez ciebie w 100 procentach trafna głwica pęknieta na piątym cylindrze i troche na czwartym tam gdzie dałem do naprawy poiedzieli ze to stadart w tds koszt naprawy 1500zł z gwarancią za uszczelkie zapłaciłem 190zł getza podobno ma byc dobra grubosc uszczelki 3 jutro składamy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL