Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
Tytuł: [E39] M52B28 Dziwne zachowanie po wymianie maglownicy
Napisane: 2 maja 2019, 10:04
Pierwsze kroki
Posty: 9 Moje BMW: e39 Kod silnika: M52B28
Witam
Pare dni temu wymieniłem maglownice w mojej e39, po drodze napotkalem kilka problemow, mianowicie przy okazji wymienilem końcowke drążka kierowniczego, ale przy tym gdy ściagałem ją, to wyszła razem z tulejka ze zwrotnicy? coś takiego:
i gdy ściagałem tulejke z końcowki drążka to sie wyłamało tak jak zaznaczone na zdjeciu, wedlug mnie to nic nie szkodzi i zamontowalem to spowrotem, tutaj pytanie czy to nie powinno byc przypadkiem wprasowane? jakos to tam weszlo, po postukaniu młotkiem, no i okej
wszystko juz poskladane, fajnie elegancko, plyn zalany, jade sie przejechac a tu takie odglosy z "kierownicy" się wydobywają:
nastepna kwestia taka, ze tyylko w momencie dodawania gazu czuc delikatne drganie na kierownicy (zbieznosc jest dobra) i glownie wtedy przy przyszpieszaniu wydobywaja sie te dźwięki.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 75 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników