Witam. Posiadam e90 m47n2, standardowo 122hp. Zostały poczynione pewne mody aby wejść na 230~hp. Projekt podobny do użytkownika "Holendru". Problem polega na tym że po założeniu gt2056v (oryginalnie mitsu), pojawiają się następujące błędy
* 1 Jest błędem stałym 2 pozostałe pojawiają się po jeździe.
![Obrazek](https://i.ibb.co/9ZsQCKn/IMG-20190518-WA0001.jpg)
ISTA podczas testu nastawnika wywala to :
![Obrazek](https://i.ibb.co/fNMWmkM/IMG-20190518-WA0007.jpg)
Jej wskazówki:
![Obrazek](https://i.ibb.co/3pZ2WjR/IMG-20190518-WA0009.jpg)
Wartości live z doładowania.
Wsad z serii
https://www.youtube.com/watch?v=QkUSGyn-mqQWsad po programie
https://www.youtube.com/watch?v=XKiiTUQV63ANastawnik turbo przycina się lecz idzie do końca podczas włączania zapłonu i wyłączania.
https://youtu.be/Gr50IN4n9t4Na poprzedniej turbinie (Mitsu) miałem następujące błedy objawiające się brakiem doładowania.![Obrazek](https://i.ibb.co/x660rZf/20190422-203223.jpg)
Finalnie po założeniu używki GT2056V, auto jedzie normalnie lecz po zmianach biegu poniżej 2 tyś obr/min pojawia się duży 1 sekundowy "lag". Turbo ma problem aby reagować na zdane doładowanie po modzie. Czy po zmianie turbo z mitsu na GT2056v powinno ono komunikować się bez przeszkód z ECU ? Turbo ma oryginalny nastawnik (GT2056V), nie był on przekładany z mitsu. Przychylam się do nastawnika (znowu), chociaż dziwne jest to że doładowanie jest mimo błędów. Spotkał się ktoś z was z podobnym problemem ? Zastanawiam się jeszcze nad wiązką idącą do nastawnika, ale nie wiem czy jest to dobry trop.