ael napisał(a):
Sprawdzone, słychać ocieranie podczas jazdy na dużych nierównościach. Wydaje mi się, iż opona ociera o rant, może też o samo nadkole, ale to drugie raczej bardzo mało prawdopodobne. Można jakoś dokładnie sprawdzić, w którym miejscu ociera opona? A przede wszystkim czy mogę jakoś koło przesunąć do wewnątrz (czyli pewnie odpowiadałoby to zmianie ET na większe) ?
Jak podlewarujesz przykładowo lewą stronę auta to prawa powinna na tyle "siąść", że powinno być widać gdzie ociera. Plus jeśli faktycznie ocierało to znajdziesz ślady wycierania na błotniku, nadkolu, może mocowaniu zderzaka - zależnie gdzie ociera.
Koło przesunąć do wewnątrz auta możesz tylko tocząc przylgnie felgi do piasty - raczej rozwiązanie w stylu "kamikadze" stosowane przy jakichś grubych stance`ach.
Podejrzewam, że wystarczyłoby wyciąć wewnętrzny rant nadkola - ja tak robiłem u siebie w dwóch e36 i pomogło

z tym że trzeba to należycie zabezpieczyć bo niszczysz połączenie nadkola zewnętrznego i wewnętrznego. Zdjęcie podglądowe serii:
