Witam. Mam pewien problem z vanosem w moim BMW. od pewnego czasu jestem zalewany błędem 103, dodatkowo silnik nie ma mocy, trochę za bardzo nim trzęsie na biegu jałowym, faluje na biegu jałowym przez kilka sekund po puszczeniu sprzęgła, a świece zrobiły się dosyć ciemne (zbyt bogata mieszanka?), z jazdy na lpg musiałem zrezygnować bo silnik gasł w losowych momentach. Czujniki miałem podmieniane. Ostatnio próbowałem ustawić vanosa, jednakże zauważyłem, że wałek z wielowypustem do którego przykręcane są tłoczki vanosa, ma ogromny luz (ok 1,5mm) wzdłuż osi obrotu (ten od strony wydechowej ma nieco mniejszy luz, ale tez występuje). Nie mają luzu tylko przy obracaniu. Stąd moje pytanie, czy ten luz może powodować błąd 103 w inpa i czy da się go skasować poprzez wymianę tych wałków i kół zębatych, czy wielowypust na wale rozrządu też będzie wytarty i nie będzie już ratunku?
