BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E39 uszczelka pod glowica.
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 20:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: milton keynes,UK
czesc .odkrecilem dzis korek wlewu oleju w mojej E39 2.0.co sie okazalo!!!!
jest zolty nalot zolty jak maslo.czy to to co mysle czy nie?
:(
czy ma ktos z was schemat wymiany uszczelki pod glowica?prosze o pomoc .
Obrazek
dziekuje.

[ Dodano: 19 Grudzień 2007, 21:04 ]
a moze zna ktos z was ten produkt?
http://www.steelseal.co.uk/index.asp?fu ... roductid=1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 21:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 463
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221
Niestety to jest właśnie to o czym myślisz.

Na tej stronie: http://www.realoem.com/bmw/select.do odszukasz z łatwością wszystkie schematy budowy auta, w tym i silnika.

Złoty środek który pokazałeś to coś czego należy unikać jak ognia!! Nie pomoże a może tylko zaszkodzić.

_________________
Obrazek
Było: '88 E34 530i
Było: '95 E34 525i
Było: '91 E34 535i
Jest: '01 E46 330ci TITANSILBER METALLIC (354) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 21:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
spokojnie. czy ubywa plynu w zbiorniczku?jak uzytkujesz auto? głownie miasto czy dluzsze trasy?jezeli uzytkujesz w miescie na krotkich odcinkach to maselko ma prawo sie zebrac.w silniku zbiera sie wilgoc bo jest wiecznie niewygrzany i odparowujac tworzy maselko na korku. takze spokojnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 21:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: milton keynes,UK
dziekuje ci bardzo.pozdrowienia ;) :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 21:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
czemu kolega nie opisal sytuacji?napisz jak stan plynu i jak uzytkujesz auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 21:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 463
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221
Kornelio napisał(a):
spokojnie. czy ubywa plynu w zbiorniczku?jak uzytkujesz auto? głownie miasto czy dluzsze trasy?jezeli uzytkujesz w miescie na krotkich odcinkach to maselko ma prawo sie zebrac.w silniku zbiera sie wilgoc bo jest wiecznie niewygrzany i odparowujac tworzy maselko na korku. takze spokojnie.


Z całym szacunkiem ale jeśli auto a i silnik są w dobrym stanie to mimo jeżdżenia na krótkich dystansach nawet przez dłuższy okres czasu nie powinno mieć takiego objawu moim zdaniem z prostej przyczyny: skąd mianowicie miałaby się wziąć wilgoć w silniku? Rozumiem, że pada np (tzn gnije od środka) wydech bo ten ciągle jest narażony na powietrze z zewnątrz, ale w kwestii silnika to już inna sprawa.

Choć faktycznie masz rację by kolega najpierw zaczął obserwować czy mu ubywa płynu chłodzącego.

_________________
Obrazek
Było: '88 E34 530i
Było: '95 E34 525i
Było: '91 E34 535i
Jest: '01 E46 330ci TITANSILBER METALLIC (354) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: milton keynes,UK
no tak z tym to akurat sie zgadzam.do pracy jade jakies 10-15 minut w jedna strone.po miescie na swiatlach nie stoje korkow brak.czasomi na zakupy to wszystko duzo nie smigam. :zdziwko:

[ Dodano: 19 Grudzień 2007, 21:39 ]
przyjze sie temu blizej jutro bo juz noc.
:zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 21:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
kulten napisał(a):
Z całym szacunkiem ale jeśli auto a i silnik są w dobrym stanie to mimo jeżdżenia na krótkich dystansach nawet przez dłuższy okres czasu nie powinno mieć takiego objawu moim zdaniem z prostej przyczyny: skąd mianowicie miałaby się wziąć wilgoć w silniku? Rozumiem, że pada np (tzn gnije od środka) wydech bo ten ciągle jest narażony na powietrze z zewnątrz, ale w kwestii silnika to już inna sprawa.


skad wilgoc? z roznicy temperatur...zimno/mróz na dworze i ciepelko w sliniku.stad bierze sie wilgoc.a jezeli uzytkujemy auto na krotkich odcinkach poprostu nie ma kiedy odparowac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 22:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 62
Lokalizacja: KieÂłczĂłwek
Kornelio dobrze mówi, jeśli robisz małe odcinki jak napisałeś 15 min do roboty to ma prawo osiadać masło na korku bo silnik jest niedogrzany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: milton keynes,UK
ok sprawdze czy ubywa plynu i dam znac.dzieki za pomoc :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2007, 00:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Kornel bardzo dobrze prawi...krotkie trasy o tej porze roku to standard dla powstawania "maselka" pod korkiem, tak wiec kolego spokojnie...nic to nie znaczy, sprawdz poziom plynu i oleju...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2007, 18:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: milton keynes,UK
czesc koledzy.Plynu nie ubywa,oleju nie przybywa,pobujalem sie dzisiaj troche po miescie,
nastepnie sprawdzilem korek wlew.Jest piekny i czarny zadnych sladow masla. :super:

Poklony w strone kolegow- Kisiel24,kamill88,kornelio :ok:
A jakie rady macie ponowie dla mnie na przyszlosc?
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2007, 20:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Cytuj:
A jakie rady macie ponowie dla mnie na przyszlosc?


w zimie wiecej jezdzic :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2007, 00:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Kornelio napisał(a):
Cytuj:
A jakie rady macie ponowie dla mnie na przyszlosc?


w zimie wiecej jezdzic :D

Albo ostro przegonic maszynke :hyhy: :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL