Witam serdecznie, Posiadam silnik N42B18A i borykam się z takim problemem, że padła mi klimatyzacja. Wymieniłem elektromagnes na używany ale sprawny i klimatyzacja zaczęła działać jak należy. Niemniej jednak po paru godzinach po wyłączeniu silnika klima znów przestała działać i ponownie uszkodzony jest elektromagnes. Tylko zastanawiam się czy mam takiego pecha i trafiłem na taki egzemplarz na wykończeniu czy coś sprawia, że ten elektromagnes ulega uszkodzeniu. I tu pojawia się moje pytanie. Czy mógłby ktoś miernikiem sprawdzić u siebie jakie dokładnie napięcie zostaje podane na elektromagnes. U mnie jest to napięcie z alternatora i wynosi ok 13,5 V. Cewka jak i w sumie każdy inny komponent w samochodzie (np żarówka) jest teoretycznie na 12V ale wiadomo że wchodzi tam więcej. I teraz ciekawi mnie czy może jednak rzeczywiście powinno być tam stabilne 12 V dlatego padają mi te elektromagnesy jak muchy czy jedynie miałem pecha a napięcie jest prawidłowe.
A jeśli ktoś by w ogóle miał minutę więcej i chciałby zerknąć jaką rezystancje ma elektromagnes (sprawny) to byłbym wdzięczny. Teoretycznie powinno być to kilka Ohm.
Idealnie by było gdyby ktoś to sprawdził z tym samym silnikiem ale dla innych też chętnie się dowiem tylko prosiłbym wtedy o wpisanie dla jakiego silnika było to sprawdzane.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
|