Witam miłośników bmw
Na wstępie napisze ze szukałem odpowiedzi na moj temat lecz nie znalazlem.
Chciałbym was zapytać czy moje podejrzenia są trafne zacznę wiec od początku i przepraszam za błędy ort. "jestem po chmielu".
Moje bmw to E39 530d Przy zakupie auta i jazdy próbnej Bicie bylo odczuwalne lecz nie zawsze pomyslalem sobie poradze sobie z tym auto mialo wówczas na sobie 18 badz 19 aluski po zmianie na alu ori bmw i codziennej eksploatacji drgania byly coraz bardziej odczuwalne
wiec postanowilem sie tym zająć, pojechalem na podnośnik sprawdzilem wszystkie luzy okazalo sie ze tzreba wymienic ( 1x wahacz lewy przód, drążek lewy przód , końcówka drążka lewa oraz to samo zmienilem z prawej strony) Po wymianie zrobilem jazde próbna wówczas trzepanie kierownicą wyraznie i to w duzym stopniu zmalało lecz bicie nadal było i to tylko podczas hamowania, zaznacze równiez ze wyważałem koła w 3 różnych stacjach by sprawdzić czy to nie wina złego wyważenia .. bicie wciąż było. Kupiłem więc nowe tarcze Firmy TRW przed założeniem ostro oczyścilem piasty (miejsce styku) do świecącego metalu ,po założeniu zrobilem jazde próbna bicie niemal całkowicie ustalo lecz przy mocnym hamowaniu nadal bylo czuć lekkie drganie ( przed testem tarcza nie byla przegrzewana robilem dotarcie aby sie ułożyła trwalo to kilka dni). Przejechalem juz ponad 5000 km i do tego czasu bicie stawalo sie coraz wieksze Wiec teraz takie moje pytanie i stwierdzenie czy to może być wina Piasty ( krzywa piasta) czy miał juz ktos kiedyś taki problem czy po wymianie piasty takie dolegliwosci ustały? Czy to moze być to. Gdy bylem u mechanika powiedzial ze to moze byc przez luz w Maglownicy lecz ruszajac kolami ja nie czuje zadnego luzu to to jest możliwe?.
troche sie rozpisałem mam nadzieje że komuś bedzie chcialo sie to czytac oraz odpisac