BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 09:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Trzepie Buda i kierownica Podczas hamowania
PostNapisane: 9 sierpnia 2019, 19:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: m57
Witam miłośników bmw


Na wstępie napisze ze szukałem odpowiedzi na moj temat lecz nie znalazlem.


Chciałbym was zapytać czy moje podejrzenia są trafne zacznę wiec od początku i przepraszam za błędy ort. "jestem po chmielu".

Moje bmw to E39 530d Przy zakupie auta i jazdy próbnej Bicie bylo odczuwalne lecz nie zawsze pomyslalem sobie poradze sobie z tym auto mialo wówczas na sobie 18 badz 19 aluski po zmianie na alu ori bmw i codziennej eksploatacji drgania byly coraz bardziej odczuwalne
wiec postanowilem sie tym zająć, pojechalem na podnośnik sprawdzilem wszystkie luzy okazalo sie ze tzreba wymienic ( 1x wahacz lewy przód, drążek lewy przód , końcówka drążka lewa oraz to samo zmienilem z prawej strony) Po wymianie zrobilem jazde próbna wówczas trzepanie kierownicą wyraznie i to w duzym stopniu zmalało lecz bicie nadal było i to tylko podczas hamowania, zaznacze równiez ze wyważałem koła w 3 różnych stacjach by sprawdzić czy to nie wina złego wyważenia .. bicie wciąż było. Kupiłem więc nowe tarcze Firmy TRW przed założeniem ostro oczyścilem piasty (miejsce styku) do świecącego metalu ,po założeniu zrobilem jazde próbna bicie niemal całkowicie ustalo lecz przy mocnym hamowaniu nadal bylo czuć lekkie drganie ( przed testem tarcza nie byla przegrzewana robilem dotarcie aby sie ułożyła trwalo to kilka dni). Przejechalem juz ponad 5000 km i do tego czasu bicie stawalo sie coraz wieksze Wiec teraz takie moje pytanie i stwierdzenie czy to może być wina Piasty ( krzywa piasta) czy miał juz ktos kiedyś taki problem czy po wymianie piasty takie dolegliwosci ustały? Czy to moze być to. Gdy bylem u mechanika powiedzial ze to moze byc przez luz w Maglownicy lecz ruszajac kolami ja nie czuje zadnego luzu to to jest możliwe?.


troche sie rozpisałem mam nadzieje że komuś bedzie chcialo sie to czytac oraz odpisac :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Trzepie Buda i kierownica Podczas hamowania
PostNapisane: 9 sierpnia 2019, 19:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kolego slabo szukałeś :) tematów z tym problemem jest multum... poszukaj i poczytaj co należy sprawdzić, zweryfikować ;) Ewentualnie dopytaj już w temacie istniejącym ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL