BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 22:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E91] 320D LCI - problem z obrotami
PostNapisane: 31 sierpnia 2019, 10:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E91 320D LCI
Kod silnika: N47
Witam panowie! Ostatnimi czasy zostałem właścicielem E91 320D LCI 177km ze skrzynią automatyczną.
Zauważyłem ostatnio, że podczas jazdy ze stałą prędkością np 70km/h obroty mi lekko falują, tak jakby skrzynia chciała zmienic bieg na wyższy, ale jeszcze to nie czas dla niej. Czy ktoś miał podobne objawy? Co może być przyczyną ?
Samochód ma przejechane 198tkm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bmw e91 320D LCI - problem z obrotami
PostNapisane: 31 sierpnia 2019, 12:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 91
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
Konwenter czyli sprzęgło na 90% Kolego na youtube sobie zobacz są filmiki z tym.Koszta spokojnie nie tak wysokie jak remont skrzyni jak większość myśłi. ;)

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bmw e91 320D LCI - problem z obrotami
PostNapisane: 1 września 2019, 00:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E91 320D LCI
Kod silnika: N47
Nie wiem co ze mną, ale na yt nie moge odszukac filmików haha. W kazdym razie dzieki wielkie za rade, spojrzałem dokładniej w necie i faktycznie mam objawy właśnie tego konwertera. Dziś zrobiłem test i pojawia sie to dokładnie między 70-90km/h licznikowe. Jest to mega delikatne, wiec zastanawiam się czy warto w ogóle się za to zabierać. Kogoś polecacie w woj. świętokrzyskim, bądź mazowieckim, abym się udał z tym ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bmw e91 320D LCI - problem z obrotami
PostNapisane: 1 września 2019, 12:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 91
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
https://m.youtube.com/watch?v=BVrCt92xPDw

Na początku bardzo często cieżko to nawet zauważyć jak mówisz skrzynia nie umie wrzucic nadbiegu na niskich obrotach i delikatnie faluje. Swoja drogą czesto sprzedający mówią depinij, depinij zdrowo idzie a właśnie przy spokojnej jeździe skrzynia lub jej elementy pokazują swoje zużycie. Sama wymiana., regeneracja nie jest lotem w kosmos więc ogarnięty w miare serwis powinien to załatwić bez problemu. :)

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bmw e91 320D LCI - problem z obrotami
PostNapisane: 1 września 2019, 17:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E91 320D LCI
Kod silnika: N47
Dokładnie w taki sposób się to u mnie objawia, lecz dużo dużo słabiej faluja te obroty. Na jezdzie próbnej nie zauwazylem nawet tego szczerze mowiąc, bo jezdzilem do okolo 60km/h, a jak wyjechalismy na szybkiego ruchu to bardziej 90+, a w tym zakresie sie absolutnie nic nie dzieje. No okej w każdym razie powoli zacznę się rozglądać :dontgetit:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bmw e91 320D LCI - problem z obrotami
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 01:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E91 320D LCI
Kod silnika: N47
No tak więc konwerter został wymieniony i faktycznie falowanie ustało. Od razu został wymieniony olej + adaptacja skrzyni.
Problem, który wcześniej czasem bywał, a mianowicie "kopnięcia", przeciąganie biegu nie ustał. Nie wiem czemu, ale mialem nadzieje ze po konwerterze oraz oleju + adaptacja problem ustanie, a tak sie nie stało :zabawa: Dzieje sie to gdy chcę ruszyć mocno z 1 normlanie, skrzynia czasem wtedy wariuje tez i nie wie co ma wrzucać. Tak samo jadąc na trasie, chcę wyprzedzać a w ogole mi nie redukuje, musze odpuscic gaz i jeszcze raz wcisnąć, bądz jest tak ze zredukuje i od razu wrzuca znow wyższy. Ktoś sie spotkał z takimi objawami ? A moze ktoś poleci jakis serwis do skrzyn automatycznych? Do kogoś odpowiedniego mogę się wybrać gdziekolwiek, ale fajnie jakby świętokrzyskie/mazowieckie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 121 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL