Witam. Mam mały problem, mianowicie wymieniłem akumulator do BMW e90 320d M47 i przez pierwsze 2 dni wszystko śmigało, ale teraz kręcę po 10-15 razy i nic się nie dzieję. Dowiedziałem się, że w samochodach z funkcją start/stop, trzeba zainstalować nowy akumulator i dostosować go poprzez komputer i tego właśnie nie zrobiłem podczas wymiany. Samochód jest u mechanika już grubo ponad 2 tygodnie i on sam do końca nie wie gdzie leży przyczyna. Paliwo nie dostaje się tez ze zbiornika do komory silnika. Możliwe że to wina instalacji? Co dziwne, poprzedni akumulator odpalał po chwili, po wymianie na ten nowy silnik kompletnie nie reaguje. Wymieniliśmy pompę paliwa, ale czy może być tak że bez dobrego elektryka samochodowego się nie obejdzie? Sam do końca nie wiem na jakiej zasadzie działa sterownik i czy może wpłynąć na samochód do tego stopnia, że paliwo nawet nie będzie chciało dostawać się do silnika. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje. Pozdrawiam!
|