Mam pompę wspomagania LUK LF-20, od dłuższego czasu >>1 rok wyje, wymiana płynu nie pomogła. Słysze wycie tylko ze środka auta i na wolnych obrotach, najbardziej jak odpalam po długim postoju. Lekkie skręcenie kierownicą na wolnych obrotach i pompa cichnie. Bicie osiowe na wałku ma ok 1-2mm , ale jak już pisałem wcześniej jeżdżę tak już długo, a chce coś z tym zrobić. Mam kilka pytań: 1. Czy wycie na wolnych, a cisza przy skręcaniu kierownicą to może być coś innego, np. coś w przekładni? 2. Wiem, że wałki się ukręcają w tych pompach, to jak coś kupić używkę LF-30 razem z przewodem? A jak też coś będzie z nią nie tak? 3. Kupić jakąś inna nową, np Meyle o nr:3146310015 za ok 670zł? Podejdzie pod wąż z LF-20 czy trzeba jeszcze jakoś inaczej przerabiać? Proszę o wypowiedzi tych osób, które montowały u siebie czy to pompę LF-30 czy nową Meyle, czy miały podobne objawy wycia. Z góry dziękuję za odpowiedzi
_________________ http://www.bmw-drift.xlx.pl
|