Hej,
postanowilem wrocic do marki i kupilem dwa tygodnie temu e61 530d w automacie i zaczynam troche żałować.. im bardziej zaczelo robic sie zimno tym bylo w sumie coraz gorzej.. ale nie wiem czy to ma zwiazek z temperatura...
Przed zakupem auto gruntownie sprawdzone, najistotniejsze to przelewy wtryskow i turbo (ponoc byly regenerowane ale wolalem sprawdzic) i wychodzilo ze wszystko jest ok. Jednak wczoraj i dzis nie moglem autem przekroczyc 140km/h. Moglem stanac na pedale gazu a ona nie pojedzie wiecej i co mi zrobisz. Taki objaw moze dawac pompa progowa ktora powinna dawac cisnienie okolo 4bar, neistety w inpie nie moge tej pozycji znalezc. ktos podpowie? (kabel zostal mi jeszcze po moim e46

)
Idac dalej, autem na jalowych zaczelo lekko bujac, sprawdzilem korekty wtryskow..:
na jałowym przy temperaturze silnika okolo 60stopni
https://ibb.co/RhLJwGVna jalowym przy przegazowce do 3k rpm:
https://ibb.co/PwChvsGauto na domiar zlego nie dogrzewa się, we wtorek wymiana termostatow oraz dolozenie trzeciego termostatu za wymiennikiem od asb behr th580 (czy jakos tak to bylo):
w wartosciach aktualnych/docelowych w sumie jest okej, chyba.
https://ibb.co/BjWcBk6bledy ktore sa w silniku to:
wypalanie dpf sie nie uruchamia ale to zapewne od zbyt niskiej temperatury przez termostaty?
https://ibb.co/bJ8ZXHxponizszy to chyba jak akumulator byl padniety:
https://ibb.co/dQkcmpDno i najgorszy chyba blad, korekty?:
https://ibb.co/qMmRcjqprzez co moze byc taka duza korekta na 5 cylindrze?