Cześć.
Moje E46 2.0D 136KM po chipie dostało wibracji wału. Przed chipem tego nie było, mianowicie przy drugiej podporze w momencie największego wzrostu momentu obrotowego wał minimalnie łamie się na krzyżaku, i zaczyna dookoła wibrować po całej podporze. Po wielu kombinacjach, wymianach podpory itd doszedłem do wniosku, że ten wał... jest do słabszych silników.
Teoretycznie wał powinien pasować z 2.0 benzyn i pochodnych na jednej podporze. Co prawda jest o 1cm krótszy, ale oba mają długie wielokliny na których pracują i przesuwają się. Łącznik elastyczny skrzynia-wał ten sam, flansza dyfer-wał taka sama. Mocowanie na środką podporę jest w budzie.
Teoria niby git, ale może ktoś to już przerabiał? Nie chcę kupować wału nadaremnie. Pozdro.
_________________ Moje Titanum Silber : viewtopic.php?p=579201#579201
|