Masters napisał(a):
Według mnie czujnik wału pada. Sprawdź czy nie masz błędu crankshaft . Czasem tak się dzieje ze jak sie nagrzeje to głupieje. Ale powinien też czasem moc tracić choć różnie to z nimi bywa. sprawdz też czy nie masz błędów z IBS
Z 2 tygodnie temu miałem lekka stłuczkę i uderzyłem centralnie w środek zderzaka i pękł mi zderzak, wygiąłem maskę i pas (chłodnice całe,lampy też) i intercooler, ale nie doszło do silnika (było jeszcze z 10 cm przed silnikiem). Kurde nie wydaję mi się żeby to był czujnik. Pierwszy raz się spotkałem z tym problemem bezpośrednio po stłuczce kiedy chciałem odpalić auto a ono tylko kręciło. Klema nie strzeliła, ale zapalił się błąd poduszki i pasów bo odpiałem kostkę która wchodzi w słupek od + klemy i paliłem auto jak już odstawiłem auto do garażu(kolega wyprogramował). Od momentu kolizji problem zaczął sie pojawiać, ale im dłużej od naprawy auta i im dłużej jeżdzę problem się nie pojawia (po odpaleniu i natychmiastowym gaszeniu, krótkiej trasie z 6km, dłuższej trasie z 50km,. Może z czasem się samo naprawiło
PS. Myłem jeszcze metalowe elementy silnika, ale problem napotkałem już przed myciem. Jutro jadę do znajomka na komputer jeszcze raz podeślę co tam pokazuje komputer i zobaczy się co dalej.