 |
Forumowicz |
Posty: 256 Lokalizacja: Parczew Moje BMW: E36, E39,e46, E46 Kod silnika: M41B18, M52B20, M47,
|
Witam, zakupiłem starego graciora, BMW konkretnie 320d z silnikiem M47 czyli zwykła pompa 2003r Auto było z wadą, mianowicie głośno pracowało- przypuszczałem że wydech do wymiany. Na kanale okazało się że jest duża nieszczelność pomiędzy turbo a katalizatorem, w ogóle wszystko luźno latało. Po skręceniu, nadal zdrowo sadzi tam spalinami. Moje pytanie czy tam powinna być jakaś uszczelka? Pasowanie jest jakby na kielich, jak patrzę w katalogu to nie widzę aby było coś pomiędzy. Ewentualnie jak to uszczelnić. Tak wiem głupie pytanie, ale irytuje mnie to bo bym już jeździł, a jak nie skrece to dalej spaliny lecą, a dojście jest take, że tylko klucz naradzić i o jedną szósta ruch wykonać.
|
|